Gönderen Konu: 7d4 Demo Party Duyuru  (Okunma sayısı 11389 defa)

7d4 Demo Party Duyuru

« : 12.04.2004 00:40:49 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Arkadaslar 8-9 Mayis 2004 tarihinde Istanbuş/Ikitelli'de yapilacak olan 7D4 Demo Partisinin official web sitesi acilmistir. Her turlu bilgiyi bu sitede bulabilirsiniz.

http://www.7dx-party.org

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #1 : 12.04.2004 08:25:46 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
aynen kayit oldum. tebrikler site pek hos
ustteki linkler bende calismiyo bu arada. daha hazir degiller herhalde di mi?

saygilar

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #2 : 12.04.2004 08:34:32 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
hydrogen, c64.sk'ya da girmeyi unutmazsiniz di mi... sagdaki partilerde gozuksun partimiz (bak sahiplendim partiyi :) )  tabii bunun icin herhalde sitenin ingilisce bi versiyonunun tamamlanmasi gerekebilir..

saygilar

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #3 : 12.04.2004 11:03:29 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Nightlord: Üstteki linkler çalışıyor. Eğer 7dx.org'den girdiysen orayla ilgili bir frame sorunu var en kısa zamanda çözülecek. Ancak http://www.7dx-party.org ya da http://www.7dxparty.org adreslerini kullandıysan ve sorun var diyorsan, browserından kaynaklanıyor derim. Ben standart IE4.5+ için hazırladım ve diğer browserlarda test etmedim siteyi. Yine de o kadar simple bir sitede sorun çıkacağını tahmin etmemiştim. Tüm browserlarda çalışma koşuluyla frameli site yapmaya alışık olmadığımdan kaynaklanıyor olabilir. Eğer problem yaşanıyorsa hemen bir çözüm araştırırım.

top.frames..frames. gibi iç içe frameler kullandım. Bu yüzden sorun çıkıyor yanılmıyorsam ama bir taraftan da niye çıksınki diyorum açıkçası :) Bir daha test ediver siteyi, yine sorunluysa bana bildir lütfen.

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #4 : 12.04.2004 11:40:51 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
Skate: 7dx-party.org'dan giriyorum. suse linux 9.0 userinde mozilla 1.4 ile ustteki linkleri kullanamiyorum. fakat ayni os + konqueror ile denedim onda calisiyor...

bilginize

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #5 : 12.04.2004 15:31:23 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
İşte frame olayından ve DOM'un saçmalıklarında bu yüzden nefret ediyorum :)

Yalnızca öğrenmek için Mozilla'yı inceliicem, compatible birşey yapcam... Zamanında IE 4.5+, Netscape 4.7 ve Netscape 6.0 uyumlu olsun diye uğraşır ve bu kadarını yeterli bulurdum. Artık IE'da çalışsın diye uğraşmaya bile üşeniyorum esasen :P

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #6 : 13.04.2004 16:53:49 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus


  • Ziyaretçi
site harika olmuş.. hiyaa! artık gerçek bir scene'miz var :)

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #7 : 14.04.2004 09:25:49 »
Hızlı düğmeleri aç

eirik

İleti: 312

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://localhost/
anladigim kadariyla bu ikitellideki yer ikinci kopru yolunun uzerinde oluyor ? nasi gidicez buraya en kolay, mesela mecdiyekoy yada bakirkoy gibi merkezi bi yerden bi tarif edin, bir de hangi otobusler gecer oradan.. isto$da olunca aylik akbil rule cunku :) ha bir de aklima geldi, bu ikitelli mahalle dimi, ben oyle hatirliyorum, bu durumda hangi ilceye bagli oluyor ? kucukcekmece olarak baktim ama http://rehber.ibb.gov.tr/ 'da bulamadim bu $ekilde, hatta avcILar'da da yok, ondan otesi de o sitede yok

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #8 : 14.04.2004 10:08:43 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Partinin sitesini takip edin. Bakırköy ve Taksim'den ulaşım çok kolay. Otobüs numaraları ve diğer ulaşım noktalarını en kısa zamanda yayınlayacağız sitede.

http://www.7dx.org/
http://www.7dxparty.org/
http://www.7dx-party.org/

Seç birini  ;)

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #9 : 14.04.2004 23:05:10 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
minibüs isterüüüüz.. nasıl taşırız onca aleti... servis yapılsın, millet 2-3 temel merkezden toplansın, öyle gidilsin...

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #10 : 15.04.2004 07:56:27 »
Hızlı düğmeleri aç

hades

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
İkitelli çok uzak yaw. ehuehu. Yokmu çaresi. daha yakın bi yer olmazmı ?
Kadıköy rulezz.
Eğer bir aksilik olmazsa gelmeye çalışırım.
Birde mutlaka kayıt olmakmı gerekiyor ?
Daha doğrusu kayıt ne için gerekli. compolara katılım ve/veya oylama içinmi ?

Asıl sorum şimdi geliyor.

256 byte kategorisinde aklıma takılan bazı noktalar var.

1-Mutlaka RUN komutu ile çalışabilecek bir durumdamı olacak ?

2-Code uzunluğu 250 byte olsun ama bunu RUN ile çalışacak şekilde diyelimki 2004 SYS 2061 haline getirirsek extradan 12 byte kullanmamız gerekecek. Bu durumda 256 byte sınırı geçilecek. Bu durum hakkında kesin bir bilgi varmı. Yani genel olarak C64 scene'de 256 byte için belli bir kural varmı.
Kısaca..
komut satırı + code : max 256 byte
sadece code : max 256 byte
Hangisi ?

3-256 byte'tan fazla yer kaplayan ama 512 byte'tan az olan bir code hangi kategoriye girecek. 4K olursa çok küçük kalır  :D

Kısaca 256b haricinde 512b kategorisi olabilirmi. Belli olmaz belki yazacağım bir code 256-512 arasında olabilir diye soruyorum.

hades/hi3s

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #11 : 15.04.2004 23:41:39 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Selam Hades. 256byte demolar executable olmali. Yani sys degil normal run komutu ile calismali.
512 kb ise, ilk iki senenin katilimlari da dusunuldugunde bizim scene icin luks. Biliyoruz ki sadece tek katilim olan kompolar bile oldukca SIK rastlanilan bir durum. Boyle olunca, biz kategorileri ayirmak yerine birlestiriyoruz.
Zaten stuff sayisi fazla olsaydi, C64,Amiga ve PC'nin de kendi aralarinda kompolari olumasi mantikli olurdu. Ancak varolan kompolari bolmek, yarisma heyecanini yok etmekten baska bir ise yaramayacaktir.

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #12 : 16.04.2004 00:18:13 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
genel scene yarışmaları ve benzeri compo'lar göz önüne alınarak oluşturulduğu için bu bölümler, ekstra bölüm eklenmeyecek. 512 byte hiçbir yerde görmedim. Standartlar 256 byte, 4k ve 64k. 256 byte Run komutunu kapsamaz, yoksa html sayfalar için de explorer.exe pahe.htm olurdu ki, o da 12 byte yerdi. her yerde kodun kendisi 256 byte olarak geçer; 1 byte fazlası bile diskalifiye olur. zaten eğlenceli olan da o sınırda birşey yapmak...

yerin karşıd aolması bence de tatsız; ama böyle bir mekan sponsorunun yardımı da büyük bir avantaj tabii ki. hydrogen'in compoları bölmek heyecanı da bölecektir fikrine katılıyorum. var olanlar bile yeterince çok. 7dx'lerin öncekilerinde de her bölümde 1-2 entry oluyordu ve rekabet olamıyordu haliyle.

bence aslında bu seneden itibaren her bir 7dx partide main-concept belirlemek güzel olur... mesela 7d5, salt 4k compo'su olabilir. böylece 4k'da herkes (gfx ve müzik dahil) yarışabilir, eğlenceli de olabilir. tabii bir fikir sadece.

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #13 : 16.04.2004 03:32:49 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Commodore 64'de bu güne kadar yapılan compoların hemen hepsinde 256 Bytelar run edilebilir haldedir. sys $xxxx ile çalıştırılacak olan codelar release olabilir ancak 256 byte compoya katılamayacaktır. Ben de bu konuda sıkıntı çekiyorum aslında ancak ne yapalım, millet nasıl yapıyorsa biz de öyle yapıcaz, ya da yapamiip yapanlara saygı duyucaz :)

7d4 Demo Party Duyuru

« Yanıtla #14 : 16.04.2004 08:10:20 »
Hızlı düğmeleri aç

hades

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
hımmmmm....

Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Bu durumda demek oluyorki ekleme yapacağım için yazdığım kodu optimize etmem gerekiyor.
(6510'da 16-32 bitlik komutlar olsa ne güzel olurdu yaw, hatta birazcık daha ileri gidip karmaşık formülleri, hesaplamaları 2-3 komutla halledebilseydik)
8 bit rulezz