Bu algoritma demolarda kullanılır... Şöyle ki:
Birçoğunuz PC'deki modern 3d demo efektlerini bilir. En büyük özellikleri yamru yumru, parazitli şeyler olmasıdır
Dönen bir küp bile olsa illa aradan ekstra polygonlar çıkar, yüzeyi abzürt biçimlere girer v.s. Bu algoritma parazit yaratma efektinin tersini bize sağlıyor. Yani orjinal koordinatları tutmaksızın bozulmuş koordinatları çok yakın bir şekilde orjinal pozisyonlarına çekme... Bence çoook büyük bir landscape alanında ya da yüksek polygonlu efektlerde hafızadan kazanmak için kullanılabilir.
Bence bu algoritmanın en efektif kullanılacağı alan 3DSMax benzeri programlara plugin ya da script olarak yazılabilecek çok güzel bir filtre. Cüneyt Özdaş henüz yapmadıysa bence biri bu filtreyi codelamaya kasabilir. Gerçi Max Script biliyorum. Belki de ben yaparım