vigo: abi alet üçgen yaptı çünkü adam her yön değiştirmeden önce pointer'ı bırakmak zorunda. Adam dönüşte pointer'ı bırakmadı ve alet de başlangıç ve bitiş noktasına göre üçgen yaptı. Ve sanırım ben bu aletin çalışma prensibini de anladım. Bu şey vektörel grafik kullanıyor ve çizim yaparken grafiksel olarak bir data tutmuyor onun yerine çizim yönü ve çizim uzunluğuna göre işlem yapıyor bu durumda adam yer çekimini temsilen daha uzun bir çizgi çekseydi daha kuvvetli yerçekimi olacaktı. Alet bir kaç çizimi yöne bakarak anlamlandırabiliyor. Bu olay aynı browserlardaki gesture olayı gibi. Kapalı şekiller için ise zaten vektörel bir çizim olduğu için normal çizimde oluşacak pürüzleri vs hesaplaması gerekmiyor
çünkü pointer bırakıldığı anda düzleştiriyor çizimi. Bence oldukça manyak bir olay fakat yine de software'ı oluşturmanın o kadar kazık olmadığını söyleyebilirim esas kazık kısım analiz edilen hedelere fiziği yapıştırmak