the scene > demoscene
Asker arkadaşların dikkatine!!!
skate:
Bizim askere giden tayfa Yunanlı scener dostumuz Optimus'u kendilerine örnek alsın. ışte gerçek scener budur! Koşullar ne olursa olsun... Tepesinde komutan akbaba gibi geziyor muymuş? Uykusuz uykusuz sabah iştimaya mı çıkacakmış? Vız gelir gerçek scenera...
http://www.pouet.net/prod.php?which=28148
Zaten severdim herifi, iki kat taktir ettim. "Scener olmak" konusunda bu örneğin altını çiziyorum arkadaşlar.
GnoStiC:
hatta, demolarinda kullandigi Ze-Engine3d'nin gp2x source'unu yayinladi;
--- Alıntı ---Zeengine3d Source Code Release, I decided to release the source. Do as you wish with it..
--- Alıntı sonu ---
http://www.gp32x.com/board/index.php?showtopic=34141
GnoStiC:
askerlik konusu gecince eski askerlik stuff'larina bakarken, askerde yazdigim bir source'u buldum.. bazi yerlerini kaldirmak zorunda kaldim keza memohasp'in memory dump'ini iceriyordu gerisi oldugu gibi..
not: askerdeyken bir suru diskete tasm/softice vs hazirlayip gonderen darktower'a tesekkurler..
--- Alıntı ---suphesiz ki askerde code yazmayan coder bizden degildir, onlar icin azap vardir.
--- Alıntı sonu ---
--- Kod: ---;- MemoHasp Emulator for xxx -
;
; GnoStiC '98
;-----------------------------
; And can't the band play on?
; Just listen, they play my song,
; Ash to Ash, Dust to Dust, Fade to Black!
;
; arkadaşlarımın bir kısmı ile vedalaştım.. salak, buruk bi duygu..
; operasyona çıkıyorlar.. serhat'ta onların arasında.. aslında yarın döncek-
; ler -yani öyle olmasını diliyorum-.. ve yarın gece tekrar gidecekler..
; bi hafta kadar böyle sürecek.. millet şu an dışarda, herkesin elinde tüfek
; dolaşıyo.. anlıycan buralarda durum biraz karışık.. ben ise miatlı evraklar
; masanın üstünde yığılı -biraz önce dosyalardan biri esc tuşunun üzerine
; kayıp basılı bıraktı-, denizhan'ın walkman'inde müzik dinleyip, camel
; ve vişne suyu eşliğinde can sıkıntısından yazı yazıyom.. birazdan bende
; tüfeğimi alıp, aşağıya incem.. bana şans dile...
;
.model tiny
.code
.startup
jmp Install
TSR: pushf
push si di
;int 3
cmp bh,1 ;IsHasp
je serv01
cmp cx,0befh ;is the password correct
je passok ;for our hasp
cmp dx,15b0h ;is the password correct
je passok ;for our hasp
jmp exitemu
passok:
cmp bh,2 ;SeedCode
je serv02
cmp bh,3 ;ReadMem
je serv03
cmp bh,5 ;HaspType
je serv05
cmp bh,6 ;HaspID
je serv06
xor bx,bx
jmp exitemu
; -----------------------------------------------------------------
; isHASP? SERVICE
; -----------------------------------------------------------------
serv01: mov ax,1
jmp exitemu
; -----------------------------------------------------------------
; HASP SEED CODE SERVICE
; -----------------------------------------------------------------
serv02:
mov ch,whichseed
cmp ch,1
je gseed44
cmp ch,2
je gseed56
cmp ax,0a14h
je ellialti
mov whichseed,1
jmp gseed44
ellialti:
mov whichseed,2
jmp gseed56
gseed44: cwd
mov cx,44h
div cx
mov si, offset cs:seed44
jmp gseeds
gseed56: cwd
mov cx,56h
div cx
mov si, offset cs:seed56
gseeds:
sub ax,1eh
mov cx,8
mul cx
add si,ax
mov ax,cs:[si+0]
mov bx,cs:[si+2]
mov cx,cs:[si+4]
mov dx,cs:[si+6]
jmp exitemu
; -----------------------------------------------------------------
; HASP READ MEM SERVICE
; -----------------------------------------------------------------
serv03:
;call: di=which word
;ret : bx=word
mov si, offset cs:mem
mov ax,di
mov bx,2
mul bx
;dec di
add si, ax
mov ax,di
mov bx, cs:[si]
xor cx,cx
mov whichseed,0
jmp exitemu
; -----------------------------------------------------------------
; HASP GET HASP TYPE SERVICE
; -----------------------------------------------------------------
serv05: xor ax,ax
xor bx,bx
mov cx,1
jmp exitemu
; -----------------------------------------------------------------
; HASP GET HASP ID SERVICE
; -----------------------------------------------------------------
serv06: mov ax,0ef62h
mov bx,039dch
xor cx,cx
exitemu: pop di si
popf
iret
; ──────────────────────────────────────────────────────────────────
mem label word ;dongle mem dump.
;db "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" ;
dw 000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh
dw 000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh
dw 000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh
dw 000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh
dw 000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh,000xxh
dw 0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh
dw 0ffffh,0ffffh,0ffffh,0ffffh,00008h,0000bh,0ffffh,00032h
whichseed label byte
db 0
seed44 label word ;some seeds ;)
dw 04B3Ah,0C523h,0EDEFh,0F865h
...
dw 08A97h,0EE93h,06594h,022A8h
seed56 label word ;some seeds ;)
dw 05DAEh,0F133h,04855h,01E96h
...
dw 0E469h,0824Ah,05481h,0C5D1h
; ──────────────────────────────────────────────────────────────────
Install:
mov dx, offset TSR
mov ax, 2563h
int 21h
mov dx, offset Credits
mov ah,9
int 21h
mov dx, offset Install
int 27h
Credits db "■ TsrHaspEmu for xxx Loaded.. xxxx BSCA!" ,10,13,"$"
; ──────────────────────────────────────────────────────────────────
end
--- Kod sonu ---
Bakkada:
Abi biz normalde uretimi dusuk bir scene tayfasiyiz...
Askerde hayatta bise cikmas turk scener'dan...
Yada bir asker scener beni got etsin :)
skate:
@Bakkada: Ulan şimdi sana inat yakalattırtıcam kendimi. Neyse susiim ben en iyisi :)
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
Tam sürüme git