the scene > demoscene
Check This Out / Bronx
(1/1)
Decipher:
Beyler gayet süper bir demoydu, özellikle böyle aşmış bir kalite için Gnostic'e ve aynı derecedeki süper müzik için Turbo'ya saygılarımı sevgilerimi yolluyorum.
Gelelim sadede, demo < Nightshift 2007 > ekranından öteye gitmiyor, ancak hiçbir lag olmadan start tuşu o şekil demodan çıkıyor, pouet'de de bir elemanın başına daha gelmiş bu olay yazmış prodpage'e. Gnos'dan bir açıklama dileğiyle :) [MMU Hack yapın, silin demoyu sizin gp2x sucks ; olası iki cevap :P]
Decipher:
o değil de ufak bir soru sormuştum partide gnos ve turbo ikilisine "müzik dışarda executable'a embedded değil" cevabını almıştım derken bir de baktım pakette müzikten eser yok :) demek ki neymiş bir diğer muhtemel cevap? "eyvah müziği koymayı unuttuk!" :) bi şekil biri paketi update edip pouet ahalisine de haber verirse çok hora geçer (durum buysa tabii)
GnoStiC:
dosyayi kontrol ettim ve hakikaten icinde wav dosyasi mevcut degil.
eger sadece bronx+nighshift logosu cikiyor, gerisi cikmiyorsa (ki ayni hatayi bluewing/smartbs de bildirdi) sorun demonun 2nci parti ile ilgilidir. evet, demo 2 part aslinda.. demoya SDL baslamistim, fakat overclock ve SDL'in HW_SURFACE'i arasindaki sorun nedeniyle gerisi minilib oldu ama o bas kismi tekrar yazmak yerine oldugu gibi biraktim..
demo gp2x'i 280mhz'e overclock yapiyor, eger gp2x'iniz 280mhz'de sorunsuz calisiyor ise, problemsiz demoyu izleyebilmeniz gerekir (klasor icine bir muzik wav'i atin yeter)
demonun tum datalari su an calismayan hdd icinde, hdd'yi calisir hale getirebildigim an ilgili paketi update edecegiz.
bu arada birisi mail atarak nasil music osiloskop yapilacagini sormus, onu da burada da bilmeyenler icin burda tekrar belirteyim:
datayi isleyip, sag ve sol ses cikislarina yazarken, ilgili 2 byte'i toplayip 2'ye bolup, cikan deger konumuna pixel basmaktan ibaret.. yani ozel birsey yapmaniza gerek yok.
Bakkada:
--- Alıntı yapılan: GnoStiC;12711 ---
bu arada birisi mail atarak nasil music osiloskop yapilacagini sormus, onu da burada da bilmeyenler icin burda tekrar belirteyim:
datayi isleyip, sag ve sol ses cikislarina yazarken, ilgili 2 byte'i toplayip 2'ye bolup, cikan deger konumuna pixel basmaktan ibaret.. yani ozel birsey yapmaniza gerek yok.
--- Alıntı sonu ---
Hmmmm çok anladim :)
Belki kodu anliyamam ama urunun guzel oldugu kesin , bir kez daha Respect!
ref:
--- Alıntı yapılan: GnoStiC;12711 ---datayi isleyip, sag ve sol ses cikislarina yazarken, ilgili 2 byte'i toplayip 2'ye bolup, cikan deger konumuna pixel basmaktan ibaret.. yani ozel birsey yapmaniza gerek yok.
--- Alıntı sonu ---
bir de iki byte'ı çarpıp 256'ya bölmek var... multiply...
Navigasyon
[0] Mesajlar
Tam sürüme git