the scene > demoscene
Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)
superlamer:
arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio. -superlamer (c) 2007
endo:
--- Alıntı yapılan: superlamer;12959 ---...bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...
--- Alıntı sonu ---
Yukaridaki seceneklerin hepsinde herkes C/C++ tavsiye etti zaten.
Eger 64'te kod yazacaksaniz Assembly tek seceneginizdir.
Bircok farkli kaynak arasinda kaybolmaktansa bir dokuman/site/kitabi hakkiyla okuyup incelemek daha faydali olacaktir. Altyapiniz olduktan sonra dilediginiz kadar cok dokumani inceleyebilirsiniz tabii.
anesthetic:
--- Alıntı ---arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio. -superlamer (c) 2007
--- Alıntı sonu ---
şaka mı bu?
endo:
--- Alıntı yapılan: anesthetic;12962 ---şaka mı bu?
--- Alıntı sonu ---
oyle oldugunu umuyorum :) ya da gercekten "superlamer" :p
vigo:
nickden zaten belli durum :)
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git