the scene > demoscene
Breakpoint 2007
Bakkada:
Yardiriolar yardiriolar da okus gibi de sistem istiolar , yakinda tum demolari video formatinda izlicem :(
skate:
Bende de demo süper çalışmadı ancak shadowları kapatıp çözünürlüğü düşürünce 5-6 FPS izleyebildim. Hiç yoktan iyidir. Ben kafamda interpolasyon yaparak seyrettim, çok güzeldi :)
vigo:
hahhaha az önce dtv report 2 de, decipher'ın metapat'le yaptıı ropörtajı gördüm... "boozing" ha? annenlere şikayet edicem lan seni :)
anesthetic:
debris/farbrausch gerçekten olağanüstü bir demo. ryg'nin dediğine göre 26 haftalarını almış. 10 yıldan fazla süredir demo yapan 9 kişinin 26 haftası :) respectten başka söz bulamıyorum.
Hydrogen:
Farbrauch'un demosundaki her sey prosedurel-code ile mi olusturulmus, yoksa birileri de oturup o kadar parcayi tek tek modellemis sonra ayirmis mi? 2ncisi bayagi zor olsa gerek. O takdirde her sey prosedurel ise, manali model gorunumlu seyleri yaparken nasil bir yol izlemisler acaba. Objeleri max gibi bir programla, olabildigince duzenli bir sekilde modelleyerek, ardindan bunun matematiksel modelini mi kurmuslar. ilgimi cekti bu konu. Gerci vardir belki bir takim manali trikler.
Enteresan bir demo oldugu kesin. Gorsel olarak pc demolarinin genelinin dustugu kitliga dusmemis. Her seyin parcalanabilmesi fikri hos ve seyri de oldukca ilginc. Amac da insanlari biraz da sasirtmaksa, bunu basarmislar.
Ancak sistem gereksinimi bence de cok fazla. Dunya nereye gidiyor:)
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git