the scene > demoscene

Breakpoint 2007

<< < (6/6)

oxzy:
Prosedürel kaplamalar oluşturmak için bir açık kaynak kodlu şöyle bi tool var. Toolun kendiside 96 Kb :) ılgilenenler bakabilir.

http://sourceforge.net/projects/fxgen/

Projenin yazarı Gamedev deki posttunda "The principle of FxGen is same as .werkkzeug by  farbrausch" demiş.

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=443059

Adamın adı  Johann Nadalutti. Farbrausch bi ilgisi var mı acaba?

spritus:
beni tanıyanlar fr'den pek hazzetmediğimi bilir. ama itiraf etmeliyim ki debris devrim niteliğinde bir demo olmuş. saygıyla eğilmekten başka bir yol göremiyorum :]
 
bu partinin bir diğer güzide ürünü ise neredeyse birebir convert edilen desert dream. gerçekten enfes bir yapıt olmuş. 2nd reality'den daha sağlam olduğunu da sanırım herkes kabul eder. ben zaten eskiden beri bir desert dream fanıyım. yeri gelmişken belirteyim, laxity/kefrens halen gözümde ütopik ve efsanevi bir kişiliktir.
 
gelelim bence partinin asıl sürprizine. eski amiga scene'in en baba gruplarından biri olan andromeda'nın bir pc demosuyla scene'e geri dönmüş olması heyecan verici. biliyorsunuz ki nexus7 (hala bazıları için gelmiş geçmiş en iyi demodur), D.O.S., sequential, mindriot gibi güzel demolarla ün yapmış bir gruptu andromeda. sevenseas isimli slideshowları ise benim için ayrı bir yere sahiptir.

spritus:
unutmadan bu andromeda grubu çoğunluğu eski tayfadan müteşekkil. şimdiki rebels gibi eski rebels'in ününün üzerine yatan met ve onun ayak takımı gibi değiller.
 
http://www.andromeda.no

Navigasyon

[0] Mesajlar

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git