Gönderen Konu: Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.  (Okunma sayısı 13317 defa)

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #30 : 27.05.2007 13:31:22 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
DANdini DANdini dastaana... DANalar girmiş bostanaaa... bostancı da DANaları kovmuş...

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #31 : 27.05.2007 22:16:47 »
Hızlı düğmeleri aç

PE&OAS

İleti: 377

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
abi aman dalga malga gecmeyin kendocu diye, endo sagolsun 7d6'da bizi evinde misafir ettigi aksam bizzat odasina cagirip samuray kiliciyla bir iki numara cekmisti, o gun bugundur kendocuyum diyenden elinde sopa da olsa tirsiyorum:), sopalarin hemen yakininda kiliclari oluyor cunku... tehlikeli adamlar... o gece zor ettik sabahi :P .

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #32 : 28.05.2007 00:04:46 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Endo haftada bir kaç kez mesai bitiminde kendo çalışması olduğu için kılıcını şirkete getiriyordu doğal olarak. Genel müdüre varıncaya kadar kimse Endo'ya "şunu yap" diyemiyordu. "şemseddin Bey, şöyle de bir iş vardı, gerçi sizin o maharetli parmaklarınıza layık değil ama..." :p (Tamam azcık abartmış olabilirim :D)
 
En güldüğüm olay ise 4.Levent'den Taksim yönüne metroya binerken güvenliklerin kokoş karıların çantalarını ararken Endo'nun sırtında kılıcıyla aranmadan güvenlikleri geçmesiydi. Daha bir kez arandığını görmedim. Aransa da diyalog herhalde şöyle olur.
 
- O ne sırtındaki?
- Kılıç.
- Ne yapıyorsun onunla.
- Realtime clipping.
- Hmm. Peki geç.
 
;)

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #33 : 28.05.2007 01:52:28 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Malesef seminerler kiyida kosede bir yerde, yogun gurultu altinda yapildi. Ve acikcasi seminer verenlerden biri olarak, sorumlu birini bile bulamadik. Bu isin uslubu olan, hosgeldiniz, semineri burada vereceksiniz ve bittiginde verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederiz diyecek 1 kisi bile yoktu. Bu kadar firmayi vs. toplayip, hic bir ilgi gostermeden, gidin siz de surada derdinizi anlatin tadinda bir toplanti oldu. 7dx ve Nightshiftlerdeki seminerler, buradaki seminerlere gore, cok cok ust kademede yer aliyorlar belirteyim.
 
Guzel yanlari olmadi mi? Kutahya da game development dersleri veren bir hocanin, Turk oyun tarihli seminerinde, Keloglan'dan baslayarak butun oyunlari anlatmaya basladiginda dumur oldum. Hani Keloglan'a kadar inecegini hic dusunmemistim. Bir de hepsini gidip orjinal almis:)
Turkiye'deki bazi developerlar ile tanismak ve yaptiklari isleri seyretmek hos oldu. Mount and blade oyunu ve Knights of the force gibi oyunlarin yapimcilari ile sohbet etmek guzeldi.

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #34 : 01.06.2007 08:42:39 »
Hızlı düğmeleri aç

kasa-demo

İleti: 129

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
8 değil 10 dan var

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #35 : 01.06.2007 08:54:21 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Alıntı
Originally Posted by bullet08
according to IKF, 9 dan and 10 dan is done by special committee and there is no formal examination. also, my understanding is that 9 dan and 10 dan is more of hononary rank than anything else. this means each federation should be able to give the rank to anyone they feel will deserve that rank of 9 dan and 10 dan.

not sure why they haven't done that in so many years.

I guess the 9th and 10th dan are really gonna end. I found this in an old kendo world mag. Check it out:

“(...) the AJKF decided to make some drastic changes to the dan and shogo system, and these modifications were implemented as of April 1st 2000. In a nutshell, the most significant changes were (...) removal of the 9th and 10th dan and elevation of hanshi as the highest level in kendo.”

From the editorial of Kendo World Magazine (volume 1, nº2, 2002).

Kaynak: http://www.kendo-world.com/forum/showthread.php?t=9887&page=3
 
ılla herşeye kaynak gösterteceksiniz :)

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #36 : 01.06.2007 09:07:08 »
Hızlı düğmeleri aç

Bakkada

İleti: 1.073

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skate;15272
Kaynak: http://www.kendo-world.com/forum/showthread.php?t=9887&page=3
 
ılla herşeye kaynak gösterteceksiniz :)

 
 
 
 
 
Ben de bilmiodum he ogrendigim ii oldu ben de 10dan var saniodum...
1sene iadio ile ugrastim ben de asiri zewkli birsey...

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #37 : 01.06.2007 09:16:17 »
Hızlı düğmeleri aç

kasa-demo

İleti: 129

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
o kendi sorunları
vermeselerdi ünvanı geri almak zorunda kalmazlardı
8 dan üzerini bugün bulamazsan geçmişte ararsın

ancak o kararın arkasındaki amaç şu
8 dan ve aşağısında teknik dikkate alınır
oysa 8 dan sonrasında kişilik özelliklerine de bakman gerekir ve bunun kararını vermek çok güç
kaldı ki 8 dan sonrasındaki bir kişi başkalarının onayına gerek duymaz

federasyonun böyle bir ünvanı dağıtmıyor oluşu böyle bir ünvanın olmadığı anlamına gelmez
« Son Düzenleme: 01.06.2007 09:25:16 Gönderen: kasa-demo »

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #38 : 01.06.2007 09:23:41 »
Hızlı düğmeleri aç

drey

İleti: 131

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.emirdiril.net
Kendo'yu bilmem ama (ki aslında onda da öleymiş iptal edilene kadar) genelde japonya kökenli uzakdoğu sporlarında en son seviye 10. dan'dır. Ve gerçekten alınması için onun verecek zümre yada şahısın bulunması bi yana ömrün yetmesi gerekir. Zira her dan'ın arası bir sonraki dan kadar yıl sayısıdır. Yani 5. dan'dan 6. dan'a geçmek için en az 6 yılınızın geçmiş olması lazımdır.

Bölece bu bilgiyi de burda vermiş olduk :) :p

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #39 : 01.06.2007 10:38:17 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
diyorsun ki bir dana ulaşma minumum süre formülü;
 
[E] = epsilon
a: ılk danı alma hakkı edle etme yaşı
i: ulaşılmak istenen dan

a+[E]i
= a+(i*(i+1))/2
= a+i²/2+i/2
 
şeklinde ifade edilebilir. Bu durumda ben Kendo'ya şimdi başlasam 30 yaşıma kadar dan hakkı elde etsem;
 
30 + 10²/2 + 10/2
= 30 + 50 + 5
= 85
 
yaşımda 10. dan alabilirim. Tabii büyük ihtimalle Kendo'ya gitsem dan yerine babayı alırım ve olayın ruhunu böyle statik formüllere bağlamaya çalıştığım için bir de kote yerim üstüne :)

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #40 : 01.06.2007 11:29:32 »
Hızlı düğmeleri aç

drey

İleti: 131

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.emirdiril.net
Evet skate aynen öle :)

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #41 : 01.06.2007 19:08:21 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
o zaman ben de su geyige girmeden edemiycem :)
 
(uyari: asagidaki bolum11 yasinda oglan cocugu ses tonuyla gozler faltasi gibi acik bir yuz ifadesiyle okunmalidir)
Olm biliyo musunuz Stevan Seagal de 7. dan aikidocuymus. Hatta eski CIA ajaniymis. o yuzden filmleri o kadar gercekciymis...

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #42 : 01.06.2007 21:02:56 »
Hızlı düğmeleri aç

kasa-demo

İleti: 129

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
7 dan kısmı doğru
hiç utanmadan Ueshiba'nın öğrencisi olduğunu dahi iddia ettiği gibi kendini üstün gösterebilmek için Asya'dayken adı geçen kuruluş için çalıştığını veya çalışanlar için çeşitli iyilikler yaptığını açıklamıştır palavra olması çok muhtemeldir
tipinden de filmlerinden de kendisinden de hoşlanmam

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #43 : 02.06.2007 01:14:03 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
O adamın ismini ne zaman duysam aklıma Nightwish - Wishmaster geliyor. ;)
 
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ

Compex, GameX, Oyun Tasarım Atölyesi vs. vs.

« Yanıtla #44 : 02.06.2007 01:22:56 »
Hızlı düğmeleri aç

kasa-demo

İleti: 129

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
şarkıyı ne hale getirmişler

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Elbereth
Lorien

A dreamy-eyed child staring into night
On a journey to storyteller`s mind
Whispers a wish speaks with the stars the words are silent in Him
Distant sigh from a lonely heart
"I`ll be with you soon, my Shalafi"
Grey Havens my destiny

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Silvara
Starbreeze

Sla-Mori the one known only by Him
To august realms, the sorcery within
If you hear the call of arcane lore,
Your world shall rest on Earth no more
A maiden elf calling with her cunning song
"Meet me at the Inn of Last Home"
Heartborne will find the way!

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Wishmaster
Crusade for Your will
A child, dreamfinder
The Apprentice becoming...

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster

Master!
Apprentice!
Heartborne, 7th Seeker
Warrior!
Disciple!
In me the Wishmaster