@poison: Dedigin olayi minifmod'da ben yapiyordum fakat soyle bir sorunla karsilastik.minifmod ile alinan zaman Muzik programinin zamanini tutmuyor ben ekrana muzisyen icin zaman yazdigimda mesala 45 000 milisaniye, Muzik programinin gosterdigi sey 50 000 milisaniye olabiliyor.Bu yuzden introyu kodlayip muzigi daha sonra yapmaya kalkistiginda ayni süreler üstünde calisamiyorsun.
2.bir olay eger muzik bulunamassa intro 0 ms de takilip kaliyor
@nightlord : hem algisal + hemde sistem performansi + hemde fps v.s.
1.olay : sistem performansi mesala sistemde olan bir dalgalanma yani bir diger programin asiri sistem kaynagini kullanmasi programin 5 sn den birden 10 sn e gecmesine neden oluyor.yani arada bir duraklama oluyor.
2.olay : Fps dalgalanmasi : dedigim gibi 500 polygonluk bir yerden 500.000 polygonluk bir yere giris yaptiginda feci bir goruntu olusuyor.
3.olay : algisal : evet bazi projeler gordugum kadariyla bu tarz atlamalari yoketmek icin bi teknik kullaniyorlar obur turlu fps degisse bile hareket hizi ayni kalamazdi.
4.olay : Framebuffer ayarinin yanlisligi: sanirim pencere ve opengl ||d3d framebufferumu yanlis olusturuyorum buda bir atlamaya neden oluyor.Buda genelde monitoru bekleme ozelligi acikken ortaya cikiyor 60+ FPS ustunde.
v.b.
olaylar.
kamera hareketlerini cok yavaslatsamda yinede hizda ani , inis cikislar gercekten algisal olarak cok kotu goruntu olusmasina neden oluyor sanki bilerek yapilmis birsey gibi halbuki baska sorunlardan ortaya cikiyor.
Bunu diger introlarda denemedim yani algisal olayi ve Conspricay nin introsu bende 10 fps civari calismasina ragmen algisal olarak benim intromdan daha smooth.
EDIT:
sanirim hatayi buldum ve bir baslik actim.