the scene > demoscene

Assembly 2007

<< < (3/3)

Hydrogen:
Evet bu kadar efor sarfetmeleri gercekten harika.
 
Ama iste dedigim bir olay da su, Parallax mapping daha once milyon tane yapildi (Sadece demolarda degil, bir cok engine'de vs. bir implementasyon sonucta ) Su asamadan sonra orada tek bir quad olmasi beni etkilemiyor. C64'de de bump mapping artik etkilemiyor mesela.
Biraz daha farklilik lazim dizayndan da ote. O sebeple Debris etkileyici idi. Her kosebasinda rastlamadigim turden bir uygulama.
 
Bir de artik o kadar shader vs. var. Sensei ile izlerken mesela, son nukleer bomba sahnesinde sular kopursun calkalansin falan bekledik. Makineyi biraz daha zorlamalarini izledik. Belki daha kisa bir demo ama daha sarsici efektlerle.

anesthetic:
lifeforce'un ezan ile başladığını yeni fark ettim (aslında flexi fark etti) çok ilginç bir ayrıntı olmuş :)

skate:
@anes: oha :) (geç farketmene tekabülen. gevur dölü seni :p)

nightlord:
Sonunda dun gece adam gibi bir pc sahibi oldum ve life force'u gercek hardwarede seyredebildim. Yine cok epik derecede guclu bir soundtrack. AMusic cok iyi bir composer olmakla beraber, benim damarlarimda akan elektro guitar ozlemini ancak Leviethan ile beraber calistiklari parcalar tam doyuruyor :) Ilginc ve yenilikci bazi efektler de var. Genel olarak cok begendim. Begenmedigim iki nokta oldu sadece. Biri ara sira gorunen 2D el animasyonlarini yeterince yumusak bulmadim (bu bilincli yapilmis ama bence yine de demoda uyumsuz bir oge). Ve ikincisi ben de sondaki bomba sahnesindeki su shader'inin yetersiz kaldigini dusunenlerdenim. Ama overall ASD rules.
 
Fairlight'in demosu benim tarzim degildi diyelim. Adamlar NVidianin dx10 smoke box demosunu neredeyse aynen alip demo efekti diye koymus.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git