Gönderen Konu: [C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları  (Okunma sayısı 6196 defa)

[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları

« Yanıtla #15 : 09.12.2007 06:35:11 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
void* 64 bitlik bir tip. uintptr_t ise 32 bitlik bir integer. bu assignmentta tehlike var. eger 32 bitlik deger negatif ise assignment esnasinda void* olan degiskenin ust 32 biti negatifligi korumak icin 1'ler ile doldurulur. o zaman da pointer alakasiz bir yere bakmis olur.
 
iki cozum var:
1- compilerinda 64 bit portability problemlerini yakalama opsiyonu acik (/Wp64) eger hedef platformun 32 bit ise bu opsiyonu off yap
2- hedef platformun 64 bit ise uintptr_t'nin tanimlandigi yeri bul headerlarda. 64 bit icin #ifdef'in kontrol ettigi preprocessor sabitini include'lardan once #define et. #define _x64 falan gibi birsey olmali
 
ayrintili bilgi:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/h97f4b9y.aspx
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/yt4xw8fh.aspx

[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları

« Yanıtla #16 : 09.12.2007 07:44:32 »
Hızlı düğmeleri aç

ssg

İleti: 331

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
/Wp64 vs2008 ve sonrasinda deprecated zati.