the scene > demoscene

Oxyron Party v2 Invitation

(1/2) > >>

skate:
Ben invitation diye buna derim işte!
 
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=58085

nightlord:
evet ben de begendim. ozellikle ilk logonun gelis animasyonu super olmus. bob rutini de cok accurate ve hizli gorunuyor. bu oxyron partisinin yavas yavas buyuyecegini tahmin ediyorum

skate:
Benim bu bob partlarında anlayamadığım şey z-sorting olayını nasıl yaptıkları. Acaba full precalc mı, yarı precalc mı, bodoslama sorting mi? quick sort v.s. bile kullansan sanki o kadar bob için hız yeterli olmaz gibi geliyor hep bana. Birgün oturup loopsuz bir sorting kodu generate eden bir C kodu yazıp test edicem bu kadar bobun kaç cycle'da sort edilebildiğini. Daha önce epey bir spritedan oluşan ve herhangi bir kural içermeyen multiplexer için y sorting denediğimde çok pis elimde patlamıştı olay.

Hydrogen:
Sonunda su vektorlerin gelip bitmape donusme fikrimde birileri tarafindan yapildi. 8-9 sene onceden beri dusunurdum ne guzel olur falan diye. aah ah. Scene'e yeni baslayacaklar. Coder olun. Code yapin:)

skate:
2004'de PC'de şöyle bir preview hazırlamıştım ama kalmıştı öyle. Niye? Çünkü tembel grafikerlerimiz 3-5 küpü yan yana getirerek birşeyler ortaya çıkaramamıştı (nasıl yalan hahahaha). Kaan'a bile veriyorsun küpleri hemen diziyor yanyana bir şekil şemal veriyor. Utanın utanın!!!

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

Tam sürüme git