Mood'un 40x50 çözünürlükte olmasının çok fazla alternatifi yok gibi zaten. Çünkü 40 pixel dikey çözünürlüğe 100-200 pixel yatay çözünürlük oldukça saçma olurdu. 40 yerine 80 pixel (ya da ZOOM-FLI kurallarından dolayı 74 pixel) kullanacak olsalar ray-casting'in algoritması gereği hesaplamalar iki katına çıkar ve ekrandaki pixel sayısının da ikiye katlanmasıyla enginein hızı yetmez, SCPU desteği olmadan hiçbirşey anlaşılmazdı oyundan.
Demolarda bitmap ray-casting partları bile gördük daha önce ancak hiçbiri tam realtime değildi, fake mantıklarla oluşturuldukları için oyuna çevrilmeleri zordu.
Bu arada landscapei inceledim. Çok temiz codelanmış gözüküyor. Zaten deomlarda en sevdiğim landscape partı her zaman No Name'in olmuştur. Hani şu yer yüzü şekilleriyle renk değiştiren "NO NAME" yazdıkları demo