7DX Demo Party
Demoglobin
commodore.gen.tr
Scene.org
Pouet
CSDB
Ziyaretçi
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ana Sayfa
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt Ol
tr-demoscene
the scene
coding
pc
[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
Gönderen
Konu: [C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları (Okunma sayısı 6199 defa)
[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları
«
Yanıtla #15 :
09.12.2007 06:35:11 »
nightlord
İleti: 1.085
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
void* 64 bitlik bir tip. uintptr_t ise 32 bitlik bir integer. bu assignmentta tehlike var. eger 32 bitlik deger negatif ise assignment esnasinda void* olan degiskenin ust 32 biti negatifligi korumak icin 1'ler ile doldurulur. o zaman da pointer alakasiz bir yere bakmis olur.
iki cozum var:
1- compilerinda 64 bit portability problemlerini yakalama opsiyonu acik (/Wp64) eger hedef platformun 32 bit ise bu opsiyonu off yap
2- hedef platformun 64 bit ise uintptr_t'nin tanimlandigi yeri bul headerlarda. 64 bit icin #ifdef'in kontrol ettigi preprocessor sabitini include'lardan once #define et. #define _x64 falan gibi birsey olmali
ayrintili bilgi:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/h97f4b9y.aspx
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/yt4xw8fh.aspx
Kayıtlı
[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları
«
Yanıtla #16 :
09.12.2007 07:44:32 »
ssg
İleti: 331
Çevrimdışı
Sr. Member
/Wp64 vs2008 ve sonrasinda deprecated zati.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
« önceki
sonraki »
tr-demoscene
the scene
coding
pc
[C++] Std::Vector ve OpenGL Soruları