Örnekle demek istediğimi daha iyi anlatabilirim: Yani demek istediğim şu... Bu örnekte alttaki son 3 sprite'ın datası üstteki ile karışıyor (zaman yetmiyor). Senin trick'i buna uygulamaya çalışacağım gibi gözüküyor. Senin cevaba şimdi detaylı bakacağım.
!to"irq7.prg",cbm
ekran0=87
ekran1=ekran0+21+1
irq00=$03
ykor0=ekran0-20
ykor1=(ykor0+21)
* = $0801
!byte $0c, $08, $00, $00, $9e, $32, $30, $36, $31, $00, $00, $00
*=$080d
ldx#$00
stx$d020
stx$d021
jsr$e544
lda#$ff
sta$d015
ldx#$00
lda#$55
sta$d000,x
clc
adc#24
inx
inx
cpx#16
bne *-10
sei
lda #$7f
sta $dc0d
lda $d01a
ora #$01
sta $d01a
lda $d011
and #$7f
sta $d011
lda #$30
sta $d012
lda #sta $0314
lda #>irq1
sta $0315
cli
jmp*
irq1:
ldx#0
lda# ykor0
sta$d001,x
inx
inx
cpx#16
bne *-7
ldx #$00
lda #$80
sta $07f8,x
inx
cpx #8
bne *-6
lda #sta $0314
lda #>irq2
sta $0315
lda #ekran0
sta $d012
lda#$01
sta$d019
jmp $ea7e
irq2:
;ldx#0
;lda# ykor1
;sta$d001,x
;inx
;inx
;cpx#16
;bne *-7
lda#ykor1
sta$d001
sta$d003
sta$d005
sta$d007
sta$d009
sta$d00b
sta$d00d
sta$d00f
ldx #$00
lda #$c0
sta $07f8,x
inx
cpx #8
bne *-6
lda #sta $0314
lda #>irq1
sta $0315
lda #ekran1
sta $d012
lda#$01
sta$d019
jmp $ea7e
* = $2000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %00000000,%00000000,%00000000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
* =$3000
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111
!byte %11111111,%11111111,%11111111