arkadaslar sımdı blender,in sıtesını gezerken gordum
madem rast geldım yazayım dedım.
daha once siggraph,ta anımasyon calısmaları katılınıyor ve verılıyordu sımdı gercek zamanlı calısmalara onem vermeye baslamıslar. ornek olarakta sandbox oyun motoru ve map edıtoru ıle yapılan ornekler vermısler.pc,mac,console deadline 9 mart 2009
yanlısım varsa duzeltın! ıngılızcem berbattır tam okuyamadıgım ıcın acayıp uydururum.
sanırım demo yapımı farklı bır yoldan baslıyor. yanı sız eskıden lınedan kup cızerken unutulamaz, ınkar edılemez bır baslangıca ımzalar attınız. yenı nesılde bu tur oyun motoru ve baska araclarla kendı ımzalarını atmaya basladı""lar bence. tamam daha kolay ama. onlarda ılerıde eskıden sandbox oyun motoru vardı muhabbetı yapacaklar. o tekrarın ıcındeyız yenı, bılmem demek ıstedıgımı anlata bıldımmı?
"sıteden alıntısı"
"For the Computer Animation Festival's Real-Time Rendering program, we are seeking ctting-edge examples of video games and real-time simulations and graphics that push the boundaries of what users and viewers have come to expect. Accepted work will be shown live, in real time on a PC, Macintosh, or game console."
lınkler;
http://www.siggraph.org/s2009/submissions/caf_real-time/index.phpve
http://www.siggraph.org/s2009/computer_animation_festival/real_time/index.php ve eskı etkınlıklerdekı urunlerede arsıvden bır bakın.