the scene > demoscene
7D5 Party 17-18 Eylül 2005'de yapılacak
skate:
--- Alıntı ---Originally posted by retrolifter@Aug 9 2005, 05:37 PM
http://www.7dx-party.org/ sitesine girince 7d2 | 7d3 | 7d4 var ama 7d5 yok... kendim deneyip http://www.7dx-party.org/7d5 olduunu buldum bilginize.
birde parti sitesinde kimlerin katılacağını ( who is registered ) gösteren bi sayfa olsa iyi olur.
time table var mı? kaçta ne olacak gibi? seminer / konferans türü bişi olacak mı?
geçen parti sonrası yaşanılan olaylardan merak ettim, acaba bronx grubu partiye gelecek mi ? bilen varmı?
[post=1425]Quoted post[/post][/b]
--- Alıntı sonu ---
7DX Party'nin giriş sayfasında 7D5 linki ilk updateden beri var ve düzgün çalışıyor. Büyük olasılıkla bir cacheing ya da proxy sorunu yaşamışsındır.
Katılımcı listesini gösteren bir sayfa var ama henüz link vermedim o sayfaya. Merak ettiğinize göre eklerim linkini ok :)
Time table henüz hazırlanmadı. Bu konuda hem organizatörler olarak bir araya gelip ortak bir çalışma yapacağız hem de sponsorumuz ile bazı saatleri (yemek, konferans, demo gösterim, compo v.s.) kesinleştireceğiz. Ondan sonra siteden bu bilgilere ulaşabileceksiniz.
Seminer/konferans konusunda da henüz official bir açıklama yapılmadı ancak bir terslik çıkmazsa Melvüt Dinç (eski Vivid Image, Dinc Interactive v.s. şimdiki Sobee'nin sahibi, detaylar için www.sobee.com.tr) gelip bizimle oyun programlama ve oyunları piyasaya sürme konusundaki tecrübelerini paylaşacak. Ayrıca Cüneyt Özdaş (3d guitarist) gibi 3 boyut konusunda algoritma olarak aşmış bazı eski scenerlar da iş yoğunluklarından vakit bulabilirlerse partiye katılım gösterip bizlere çeşitli sunumlar yapacaklar. Bunları bu şekilde yazmak çok hoşuma gitmediği için şu ana kadar detaylı yazmadım. Birşeylerin "iptal olması"nı pek sevmem. Onun için kesinleşmedikçe bu bilgileri official siteden duyurmayacağız. En fazla bunlara ait izler görebilirsiniz şimdilik :)
Bronx grubuna gelince, bizler grup elemanlarına Turbo/Bronx aracılığıyla davetiye yolladık. Gelirlerse mutlu oluruz, gelmezlerse kendi kararlarıdır, saygı duyarız.
Bu arada tüm eski scene gruplarına da partiye kadar teker teker özel davetiye atılacaktır. Amaç onları canlandırmak değil şahlandırmak. Yetenekli insanlar birkaç sene inaktif kaldıktan sonra çok sağlam patlamalar yapabiliyorlar çünkü. "Yeter ulaaannn!!! Alın size c64'de realtime ray tracing engine!!!" diye :P
skate:
--- Alıntı ---Originally posted by HADES@Aug 9 2005, 06:31 PM
Bugün party mekanının yerine bakmaya gittim. Gayet sessiz, sakin bir yer olup ormanın kenarında. Evin önünden 4,7 km uzaklıkta. Fotoğrafını çekecektim ama sonradan vazgeçtim.
Bu arada birazdan 7. 256 byte demomu kodlamaya başlayacağım :)
[post=1426]Quoted post[/post][/b]
--- Alıntı sonu ---
Vay Hades, yakınsın mekana :) Aslında doğru ya parti yeri en çok Maltepe - Pendik'de oturan scener tayfaya yaradı.
Bu arada 7. 256 byte derken kastın bu güne kadar kodladığın toplam mı yoksa unreleased olarak mı 7. 256 byteın?
Bir ara 256b.com 'daki efektlerin birkaçını uyarladığını söylemiştin. Eğer sıradan gidiyorsan topam 478 256 byte var o sitede. Diyorsun ki kaldı 471.... :D
Helal olsun kardeşim. 256 byte zor iş. 7 tane kodlamak daha zor iş :)
Aslında bir de 256 byte CBM Basic compo koymak lazım partiye "humour compo" olarak :)
Bu arada "eski gruplara özel davetiye" demiştim ya önceki yazıda. İlkini burdan yapayım. Benim de eskiden yer aldığım "Ascraeus" grubu tüm eski ve yeni elemanlarıyla partiye davetlidir. Invitation Intro'da da belirtmiştik gerçi ;) Ancak Ascraeus'u benim "eski gruplar" dediğim gruplardan ayrı tutuyorum çünkü onlar şu anda ayaktalar. Ben artık varlık göstermeyen, sceneden elini ayağını çekmiş ama içten içe scene ruhu kıpraşan elemanları olan gruplardan bahsediyorum.
hades:
(Bu arada 7. 256 byte derken kastın bu güne kadar kodladığın toplam mı yoksa unreleased olarak mı 7. 256 byteın?)
Tabiiki unreleased olarak. Aslında 8. yazacaktım ama 7. yazmış bulundum. Gerçi bir tanesini demo olarak görmediğim için 7. olması uygun oldu.
Yeni başladığım 256 byte 256b.com daki bir demonun C64 versiyonu olacak.
Bence 256 byte yazmak hiç zaman almıyor. Zaten 12 byteı baştan kullanılıyor. (bkz: 2005 SYS2061 satırı :)) Geri kalıyor 244 byte. 4Kb doldurmaktan daha kısa bir sürede 256byte demo bitirilebilir. :):)
İşin şakası bir tarafa 1 byte bile önemli. Hatta değişken,sayaç, temp adres olarak kullanılacak adresleri zero page'den kullanmak, rom rutinlerini kullanmak bile code için yer açılması demektir.
256 byte CBM basic compo.... önce basic öğrenmek lazım :) tek satırda print-for next vs... acaba birşeyler yapsammı ?
skate:
Arkadaşlar 7D5 web sitesi update edildi.
Eklenenler:
* 7D5 giriş sayfasından (hakkında) ziyaretçi listesine ulaşabilirsiniz.
* Spaztica kardeşimiz bize çok güzel bir banner hazırlamış sağolsun. Siteye ekledik. Bizi desteklemek isteyenler bizimle irtibata geçerlerse bannerı onlara da yollayabiliriz (ya da bizim siteden araklayın eheh)
* Spaztica partiye bu bannerın haricinde de çok yönlü destek olmak istedi ve organizasyon takımına katıldı. (Bkz: giriş sayfasında organizatörler listesinde "Cem Gencer"). Desteği için kendisine teşekkür ediyoruz.
http://www.7dx-party.org/7d5/index_tr.htm
http://www.7dx-party.org/
Site haricinde kesinleşmemekle beraber bir haber daha vereyim. Kesinleşirse siteye ekleyeceğim. Gazogen'in yapımcıları olan ve Barbaros isimli bir oyun projesi yürüten Designs4Designs (D4D) firması da 7dx-party'e katılım gösterecek ve sunum yapacak. Firma ve gazogen hakkında detaylı bilgi almak için:
http://www.d4d.com.tr/
http://www.gazogen.com/
retrolifter:
teknoloji tv 'nin sitesinde 7d5 ile ilgili banner göremedim? acaba ne zaman yerleştirecekler ?
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git