Gönderen Konu: Crest Slide Story 90%  (Okunma sayısı 13974 defa)

Crest Slide Story 90%

« : 19.07.2009 01:39:32 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
ıçimden ağlamak geliyor. Bu !$*#?!"&!!! çocukları hala nasıl böyle şeyler yapıyorlar ya?
 
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=81153
 
320x200, FLI bug falan yok görünürlerde, interlace de değil, 16 renk. Nedir ne değildir scroll'ü okuyun. PC'de bir converter yapmışlar. IFLI resimleri muhteşem bir biçimde interlace olmayan hale convert ediyorlar. Sonucu izleyin görün. Grafik sayısı "çüş!" dedirtecek kadar.
 
Not: Bunlar yeni pixellenmiş grafikler değil, eski C64 grafiklerinin yeni formata convert edilmiş halleri.

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #1 : 19.07.2009 14:32:47 »
Hızlı düğmeleri aç

onur

İleti: 2

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Anlamadığım şey neden küfrediyorsun?

Ne kadar seviyesiz olduğunu ıspatlamana gerek yoktu.

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #2 : 19.07.2009 17:34:22 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
yani skate çok seviyesizsin. bak crossbow kendisine küfredildiğini görüp tepki vermiş. ayıp (:

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #3 : 19.07.2009 21:50:38 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Katildigi gun ahlak mesaji vermeye baslamis tipler de bu foruma dadandi ya.. Biri saka yapiyor diye dusunuyorum.
 
Ne diye geldin Onur'cugum, ne isin var bu forumda senin... Hic sevgi gormedin mi? Yoksa senin hic "demo"'n olmadi mi ? Aradigin huzur ve guven ortamini bu forumda mi bulacagina inandin... Heheh...

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #4 : 19.07.2009 22:21:45 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
zaten başımıza ne geliyorsa bir spam yapan botlardan, bir de bot mantığındaki bir ara tez konusu olarak düşünce mantıklarını analiz etmeyi arzu ettiğim random userlardan geliyor.
 
sevgili hakkında hiçbirşey bilmediğim onurcuğum, yazdığım mesajdan ala ala kendi sansürlemiş olduğum kısmı mı alabildin bir tek? lütfen bana kontak bilgilerini ilet, birkaç sene içinde doktoraya başvurduğumda seni analiz etme amaçlı olarak ararım.

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #5 : 19.07.2009 23:16:17 »
Hızlı düğmeleri aç

onur

İleti: 2

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Ben buraya herhangi bir tartışma çıkarmak ya da herhangi birine ahlak dersi vermek için gelmedim.

RSS ile takip ettiğim forumunuzda, feed okuyucuma takılan ve _beni_ rahatsız eden bu mesaj için sadece fikirlerimi belirttim. Fakat görüyorum ki benim mesajlarım sizleri rahatsız etti.

Ortamın akışını bozduysam kusura bakmayın. Mesajları silmekte özgürsünüz. ıyi çalışmalar.

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #6 : 20.07.2009 07:23:35 »
Hızlı düğmeleri aç

nightlord

İleti: 1.085

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nightnetwork.org
hahah bu ne ya. rss feed'den forumun takip edilmesi iyi de, olayi gercekten takip ediyor olsan buradaki mesajin, "vay anasini adamlar inanilmaz iyi bir is cikarmis. nasil yapabiliyorlar" manasinda oldugunu anlardin. hic tanimadigin adamin bir mesajina bakip ""vay seviyesiz" demen tabii ki buradaki baskalarinin cevaplarini tetikler.
 
ah bu web 2.0 informasyon filtreleri ve onlarin bunyelerde yarattigi ani tepkiler ah :)

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #7 : 21.07.2009 14:14:52 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
onur,
burası bir community ve ondan öte gerçek hayatta da arkadaşlardan oluşan bir ortam. elbette aramıza yeni insanları almaktan da keyif alırız. ama RSS feedlerin aksine gerçek hayatta olduğu gibi, burası PC-Politically Correct olunan/olunması gereken bir yer değil. Kimse kimseye hakaret etmez, ama lafı gediğine koymak adına, kişiselleşmeyen ölçüde ve üzerine üstelik otosansürden geçip maskelenmiş bir ifade hiç de kimseyi rahatsız etmez. burası netiket-polisliğinden ziyade, vay amk arkadaş, ne güzel demo yapmışlar diye rahatça konuşulan bir mekan. genelde yeni katılımcı arkadaşlar da forumu bir süre takip ettikten sonra benzeri bir samimiyete girebiliyor ve kimseyi üzmeden, sıkmadan, kızdırmadan hayranlıklarını-şaşkınlıklarını ifade edebiliyorlar. herşey de resmi bir dille yapılacak diil ya bu xtiğimin internet'inde... biz gayrı-resmiyiz, biz biraz underground, biraz da above-the-ground'uz.

şayet feed'lerinde daha küfürsüz ve resmi bir ortam aradıysan çeşitli resmi kurumların sitelerini yahoo-pipes ile feed'e dönüştürebilirsin. ama elbette bu konularla ilgiliysen, biraz demo seyretmişsen, bu dili bu derece kınamazdın... ;)

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #8 : 21.07.2009 15:50:39 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
4000 civarı post atmış durumdayım bu foruma. elbette ki içlerinde nezaket kurallarına uyan da vardır, kavga dövüş küfür v.s. olan da. buradaki asıl önemli nokta postun hangi şartlar altında, hangi psikolojiyle atıldığında yatıyor.
 
scenede heyecanını koruyan, partileri takip eden ve yayınlanacak ürünleri merakla bekleyen kişilerin parmakla gösterilecek kadar az olduğu günümüzde Hydrogen ile sabaha kadar MSN'de ne yazık ki gidemediğimiz LCP'de yayınlanan ürünleri saniye saniye takip edip yorum yaptık. C64 demo componun bitmesi sabah 6'yı falan buldu. Bir taraftan #c-64 kanalında partideki birkaç kişinin yorumlarını takip edip, bir taraftan nette sürekli güncelleyerek online bir votesheet tutan bir scenerın votesheetinden dakika dakika hangi compo'ya kimlerin katıldığı ve elemanın verdiği oydan yaklaşık olarak ne kalitede olduğunu takip ediyorduk. Bu esnada CSDB'ye de yavaş yavaş ürünler ekleniyordu ve eklendiği saniye indirip heyecanla inceliyorduk. Bir taraftan da heyecanımı bu forumla paylaştım.
 
şimdi yukardaki paragraftaki heyecanı anla (anlayabilirsen), mesajı bir daha oku.
 
Alıntı
Anlamadığım şey neden küfrediyorsun?

Anlamadığın diğer şeylerden ötürü küfrediyorum.

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #9 : 21.07.2009 17:09:48 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Bu kadar kafaya takilacak bir sey yok. Bosverin gitsin.
 
Bu arada Crest'in demosu kaynadi...
 
Bu demo, esasen cesitli guzel i-fli resimleri m-ufli'ye ceviren bir converter uzerine kurulmus bir grafik koleksiyonu.
 
Coding acisindan yeni ve super bir converter'in cikmasi heyecan verici olsa da, pixel'ciler acisindan bu uzun vadede sevimsiz sonuclari olabilecek bir gelisme.
 
Sahsen convert'in kalitesi konusunda dibim dustu. Artik klasik hedge-hodge, smoothing falan gibi pixelleme tekniklerini, converterlar uzucu basarilarla gerceklestirebilmeye basladilar. Hos degil tabii. Pc ve amiga'daki guzel convert olanaklarinin, bu platformlarda pixellinge oldukca zarar verdigi asikar. C64'de bu cok kolay olmasa da, eskisi kadar imkansiz degil.
« Son Düzenleme: 21.07.2009 17:11:57 Gönderen: Hydrogen »

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #10 : 22.07.2009 00:04:44 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Bu arada bu yeni grafik modu NUFLI'yi merak edenler varsa koleksiyondaki scrollün haricinde Deekay aşağıdaki threadde açıklamış detaylı bir biçimde.
 
http://noname.c64.org/csdb/forums/?roomid=13&topicid=68273&firstpostd=68345#68345

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #11 : 22.07.2009 15:12:52 »
Hızlı düğmeleri aç

ref

İleti: 256

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Hydrogen;21062
Sahsen convert'in kalitesi konusunda dibim dustu. Artik klasik hedge-hodge, smoothing falan gibi pixelleme tekniklerini, converterlar uzucu basarilarla gerceklestirebilmeye basladilar. Hos degil tabii. Pc ve amiga'daki guzel convert olanaklarinin, bu platformlarda pixellinge oldukca zarar verdigi asikar. C64'de bu cok kolay olmasa da, eskisi kadar imkansiz degil.

dibin düşmesin, convertler bayağı bir rezalet çıkıyor. Her grafik üzerinde 3 saat ile 7 gün arasında çalıştıklarını söylüyorlar (convertten sonra).

skate'in gönderdiği başlığa bak mesela..

Merak etme, sobe seni atıp yerine bir robot almayacak :D

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #12 : 22.07.2009 15:41:25 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Guzel o zaman, o kadar fix gerekiyorsa...

Zaten convert olayi super degilse, u-fli ile super isler yapildigi biliniyor.

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=51172
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=30096
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=44014

Crest Slide Story 90%

« Yanıtla #13 : 22.07.2009 16:31:03 »
Hızlı düğmeleri aç

GnoStiC


  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Hydrogen;21067
Guzel o zaman, o kadar fix gerekiyorsa..

orneklerden biri: