the scene > demoscene

ephemera by Approximate

<< < (2/2)

skate:
sorun şurada ki debris diince akla o muhteşem birçok inanılmaz sahne içeren demodan aklımda efekt olarak "parçalanma" efekti kalmış. o gerçekten bir "efekt" ve o güne kadar gördüklerimizin en iyisiydi. adamlar eminim otopark sahnesindeki güvenlik kamerasına kadar birçok şeye epey uğraşmışlardır ancak efekt olarak aklımda kalan öbek öbek dolanan küpler ya da binaların üzerinden sürünen kablolar değil parçalanma kalmış.
 
benzer biçimde bu demoda birçok post processing efekti kullanılmışsa da aklımda efekt namına çok birşey kalmadı. demek istediğim buydu. mesela decipher'ların muon baryon'da twister vardı, morph efektleri vardı, slice efekti vardı, jelly vector tarzı vektörler vardı. demek istediğim efekt olarak algılayabileceğim çok fazla öğe vardı. ephemera'da ne efekt vardı diye düşündüğümde kürenin çevresinde güzel elektrik ışın demetleri oluşuyordu. onda da gözüme batan her zaman tek bir path izlemesi, çoklanmamasıydı ışınların.
 
adamların 64k'ya nasıl bu kadar materyal sıkıştırdığı benim için şimdilik bir gizem çünkü PC'de hiç 256 byte harici bir boyut sınırlı demo denemem olmadı. ancak 64k'nın taktir edilmesi ve demo elementlerinin taktir edilmesi ayrı şeyler.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git