Bu resimlerden pek bir sey anlasilmiyor. Coder falan degilim ama...
Arkadasla da konustuk. Bir kac sey geldi aklimiza. Ne kadar isine yarar bilmem.
1) Camera near degeri genellikle es gecilir, objeler kameraya yaklastiklarinda croplanmasin diye. Ama bu degeri "0" birakinca, uzaktaki objelerin sortingleri dagilir ve genelde 0 kullanilmaz. Bu degeri 10-15 falan gibi bir sey yapmak, sorunu cozebilir.
Belki biliyorsundur ancak gene de bir bakabilirsin...
http://www.sjbaker.org/steve/omniv/love_your_z_buffer.html 2) Bazi enginelerde (engine kullaniyormusun bilmiyorum) clip-size vs. gibi otomatik face azaltan optimizasyon zimbirtilari var. Bunlar genelde iyi calismaz. Uzaktan, zaten az poligonlu olan bir araba, poaca'ya donmeye baslar. Bu sebeple, bu tarz ne idugu belirsiz zimbirtilari kullanmamak gerekir.
3)Ancak senin ornekde lastiklerdeki normaller terse dondugu icin (En azindan ben oyle gordum), 2 numarali madde gecersiz gibi. Sanki alpha sortingde bir sorun var. Alphasiz da denedim demissin sanki ama pek anlamadim. 1 bit alpha denesene bir. En safe alpha.
4)Lastikler ayri obje mi? Eger lastikler ayri obje ise ve kendin bir sorting algoritmasi yazdi isen, ic bukey cisimler icinde kalan objelerde gayet garip, olagan disi sorting sorunlari olusabiliyor.
Kisitli veri ile aklimiza gelenler bunlar.