the scene > demoscene

living - glance

<< < (4/5) > >>

mrr:
yupi, tesekkurler!!

* ilk defa bi sid dosyasından notaları çıkarmaya çalışıcam :)
bitince linkini yazarım...

tesla:
Living'in müziği hızla yayılıyor. İşte polis kamerasından korsan kopyalama anı....

http://www.megaupload.com/?d=SI8AKGNY

skate:

--- Alıntı ---Originally posted by tesla@Oct 1 2005, 12:51 PM
Living'in müziği hızla yayılıyor. İşte polis kamerasından korsan kopyalama anı....

http://www.megaupload.com/?d=SI8AKGNY
[post=2096]Quoted post[/post][/b]
--- Alıntı sonu ---

Wohahahahahahha!!! Olm ne adamsınız yaw. Koptum walla. Download ederken file'ı "ulan kesin bir bit yeniği var bu işte" demiştim ama yokmuş, harbiden korsan kayıt olayına girmişsiniz. :lol:

anesthetic:
Hmm ripping hadisesini ayrıntılarıyla görüyoruz. :P Korsana hayır! diyelim biz de o zaman.

GnoStiC:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=20691


--- Alıntı ---...
And yes it IS realtime and actually twice as fast as what you see in the demo. it renders 25 fps normally, but in the demo I had to load the huge next part (the torus) in IRQ loader spending half of the raster time each frame. So in the demo it renders every fourth frame
--- Alıntı sonu ---

bu tur bilgileri demo icinde de vermek uygun olmaz mi?

yani ben bu demoyu izlerken, ilgili bolumun 25fps yerine 12fps calismasinin nedeni buymus diyebilmem icin boyle bir bilgi gormem gerekir.. (bu c64cu olmadigim icin)

ama c64cu olanlar bu parti izlerken, "haa bak adam bir yandan diger parti yukluyor ondan yavas belli ki" der mi?

bi de oswald realtime degil vs demis.. boyle durumlarda, kenara bir "realtime" ibaresi konulsa olmaz mi?

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git