the scene > buluşmalar
disk mag!
Decipher:
şu an itibariyle bir txt dosyasından okuduğum bbcode'ları taglara göre vector'lerin içine sınıflayabildim ancak problem şu bu vector'lerde tutulan detay'ı her döngüde uygulayabilirim yani
atıyorum 50. yazı 0, 0 konumlarında olacak ve bold olacak diyelim bu durumda şöyle yapılabilinir
--- Kod: ---if(text[49].isBold == INF_TRUE)
{
text.SetPos(0, 0);
text.SetStyle(FW_BOLD);
}
text.Print(text[49].string);
--- Kod sonu ---
ama çok dolu olduğunu düşünürsek sayfanın resimlere aynı olayı uygulamak, çizim rutinleri, mouse'un durduğu noktalara göre butonun içinde mi değil mi checkleri (aslında bunu sadece sol mouse butonu tıklandığında kontrol ettirebilirim hem bu sayede çok yemez evet evet öyle yapayım :) ) sonra diğer metinler, linkler, yani olması gereken bi dolu şey var bu konuştuklarım günümüz makinasına vız gelir ama tutun ki adam 32 mb ram'li makinasında okumaya kalktı bunu denemedim henüz (içerde var bi tane açamadım dün direk kapandı :) ) ama bu gün deniyeceğim ona da eğer sistem bu şekilde vsync açıkken 60'ın altına düşüyorsa o makinada bu da demektir ki bu veriyi başka şekilde işlemek lazım. neyse ortada fol yok yumurta yok yani henüz eski makinada test etmedim hele bi edeyim ona göre yazarım sonucu. şimdilik sadece bilginiz olsun diye söyledim varsa fikriniz seve seve dinlerim.
spaztica:
turbo: dediğini ben de düşünüp teklif etmiştim; lakin diskmag'in tadı bambaşka. ayrıca tabii ki diskmag'de pişen 2-3 ay sonra octalfoam'a da düşer...
spritus:
--- Alıntı ---Originally posted by MaDpRoGrAmMeR@Nov 6 2005, 10:21 AM
şu an itibariyle bir txt dosyasından okuduğum bbcode'ları taglara göre vector'lerin içine sınıflayabildim ancak problem şu bu vector'lerde tutulan detay'ı her döngüde uygulayabilirim yani
atıyorum 50. yazı 0, 0 konumlarında olacak ve bold olacak diyelim bu durumda şöyle yapılabilinir
--- Kod: ---if(text[49].isBold == INF_TRUE)
{
text.SetPos(0, 0);
text.SetStyle(FW_BOLD);
}
text.Print(text[49].string);
--- Kod sonu ---
ama çok dolu olduğunu düşünürsek sayfanın resimlere aynı olayı uygulamak, çizim rutinleri, mouse'un durduğu noktalara göre butonun içinde mi değil mi checkleri (aslında bunu sadece sol mouse butonu tıklandığında kontrol ettirebilirim hem bu sayede çok yemez evet evet öyle yapayım :) ) sonra diğer metinler, linkler, yani olması gereken bi dolu şey var bu konuştuklarım günümüz makinasına vız gelir ama tutun ki adam 32 mb ram'li makinasında okumaya kalktı bunu denemedim henüz (içerde var bi tane açamadım dün direk kapandı :) ) ama bu gün deniyeceğim ona da eğer sistem bu şekilde vsync açıkken 60'ın altına düşüyorsa o makinada bu da demektir ki bu veriyi başka şekilde işlemek lazım. neyse ortada fol yok yumurta yok yani henüz eski makinada test etmedim hele bi edeyim ona göre yazarım sonucu. şimdilik sadece bilginiz olsun diye söyledim varsa fikriniz seve seve dinlerim.
[post=2701]Quoted post[/post][/b]
--- Alıntı sonu ---
mad, uğraşıyosun güzel hoş ama önceden hangi çözünürlükte çalışacağını falan belirlemek lazım. opsiyonel olması bence saçma olur. çözünürlük sabit 800x600 16 bit fullscreen olsun bence. diğerlerinin fikri nedir bilemem tabi.
Decipher:
çözünürlük sabit zaten :) 800 * 600 fullscreen opsiyonel olacak bit depth de opsiyonel iki seçenek var 16 ve 32, 24 yok çünkü piyasadaki çoğu kart 24 bit'de crash... onların hepsini düşündüm ben kağıt üstünde var herşey plansız iş yapılmaz di mi ama :D
spritus:
--- Alıntı ---Originally posted by MaDpRoGrAmMeR@Nov 6 2005, 04:22 PM
çözünürlük sabit zaten :) 800 * 600 fullscreen opsiyonel olacak bit depth de opsiyonel iki seçenek var 16 ve 32, 24 yok çünkü piyasadaki çoğu kart 24 bit'de crash... onların hepsini düşündüm ben kağıt üstünde var herşey plansız iş yapılmaz di mi ama :D
[post=2720]Quoted post[/post][/b]
--- Alıntı sonu ---
fullscreen'in opsiyonel olmaması gerekir zannımca. pain ve hugi'de nasıldı yaw hatırlayamadım :(
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git