selamlar
hayli yogun ve internetsiz gunler gecirdigimden bu release'i daha yeni gorebildim. hydrogen zaten hayli detayli bir review yapmis. onun partlara verdigi terimlere bagli kalacagim. tabii bu demo review olayinin cok subjektif bisii olduunu da unutmamak lazim
van gogh parti: ilginc bi efekt. kesinlikle cok orjinal. ben renklerin daha az kontrastli olsa daha iyi gorunebilecegini dusunuyorum.
izlibob: bu da ilginc ve hos bi efekt renk secimleri de benim hosuma gitti.
hoparlor: (bu isimlendirmeye dair hydrogen'e massallah demek istiyorum once) bence bu introdaki en zayif efekt bu olmus. fakat gfx oldukca ilginc ve hos. eline saglik spritus.
merdane: benim favori efektim bu. logo cok guzel efekt de smooth. Belki hareketin biraz daha nonlinear olmasi daha da guzel olabilirdi. ama bu hali de bence guzel.
muzik: herkesin aksine muzik cok bana hitap etmedi. ozellikle akor progression ve sound olarak benim hoslanmadigim bi tarz. ama demonun hizli yapisina uyuyor
toplam: bence toplamda intro oldukca hareketli ve SIKICI olmayan bir yapit olmus. spazticaya katilmadan edemiyorum. renk secimlerinde demoya grafiker eli degmedigi belli oluyor
bence bu demonun ozellikle gelistirilebilecek noktasi genel bir dizayn uyumu olmamasi. sanirim oyle bi iddia ile yapilmamis zati.
anesthetic. bu calismandan oturu seni ictenlikle tebrik ederim. calismalarinin devamini diliyorum. gorsel dizayn olayina da dikkat edip ozellikle mumkunse gruptaki grafikerlerden destek alirsan cok iyi productlar cikaracagini dusunuyorum. ellerine saglik
spritus ve flexi: sizlerin de ellerinize saglik arkadaslar... su resident olmasa ne olur yurdum PC scene'in hali bilemiyorum. (bi de scg tabii)
ben ozellikle peandoas ve tesladan da yeni biseyler bekliyorum...
scg cok guzel bi noktaya temas etmis ben de resident'in grup halinde cok daha guclu demolar yapabilecegini dusunuyorum. ayri sehirlerde olmaniz sorun oluyordur elbette ama umarim bu sorunu bi sekilde asarsiniz...
sevgiler