the scene > demoscene

Scene.org 2005 Awards

<< < (3/6) > >>

Hydrogen:
RGBA195/95/256 bence etkileyici bir demo degil.

anesthetic:
195/95/256'e giderdi benim oyum ama sondaki tüneli sığdıramamışlar :P final audition da, plastic'ten beklenmeyecek kadar "demo" bir demoydu, yani güzel müzik ve modellerin yanında gerçekten güzel efektler de vardı. ama bilgisayarımda çalışan en güzel demo iconoclast'tı. bu yüzden benim de oyum asd'ye gidiyor.

bi de minas/caladox gibi tek bir şaheser yerine bir kaç tane şahesere yakın ürün çıkaranlar var. örneğin traction belki ilk ona giremeyecek ama 11, 12, 13. olacak üç tane demo çıkardı. zira portal process de benzer bi şey yaptı (evet onlar da 11,12,13. :P)

bi de candela'nın fair play to queen'ini izlemediyseniz hala onu izlemeden karar vermeyin diyorum. onu da çalıştıramadığım için oylama dışı tutuyorum ama :)

scg:
Hımm, evet anes final audition konusunda sana katılıyorum. Ayrıca portal process demoları konusunda da aynı fikirdeyim (ne yapıyim robotları çok seviyorum :) ). Fair play to queen de çok süper demo. Benim bu sene çok beğendiğim demolardan biri de cubicle in Tannhauser Gate i .

195/95/256 nın bir " 64k " introsu olduğunu unutmadan seyredin derim. Orijinal bir product değil , daha önce de dediğim gibi 20 küsür MB lik 195/95 demosunun (bu demoyu plastic grubu yapti) 64k da yapılmış hali. Bence etkileyiciliği teknik gücünden geliyor. Bir 64k için oldukça kaliteli 3D modeller (orijinal demoyla aynı kalitede)  ve kaliteli texture lar var. Benim en hoşuma giden kısmı orijinal demodaki shading i başarabilmeleri. Adamlar gidip spherical harmonics lighting falan kasmışlar. Benim oyum tüm bu kasışlarını takdir edip , ödüllendirmek için. Umarım bundan sonra yeniden yapımlar  yerine orijinal ürünler  çıkarırlar.  

scg.

Hydrogen:
195/95 de bence etkileyici bir demo degil.

skate:
Bence 195/95 ve 195/95/256, her iki demo da çok etkileyici, elbette ki bir coder olarak 195/95/256'dan daha çok etkilendim. Yine de orjinali de size'ı ne olursa olsun çok güzel codelanmış. Kesinlikle ama kesinlikle "ekran kartının 3-5 özelliğini kullanmışlar, o kadar" diye düşünmediğim çok uğraşılmış ve çok temiz bir sonuç alınmış demolar. Ekranda 20 layerda farklı efekt olan demoların yerine bunun gibi, Smash Designs'ın "YAB3DFD" gibi demoları da çok hoşuma gidiyor. Düz bir 3d engine gibi gözükmelerinin yanı sıra, materyal, reflection, path gibi konularda çok uğraşılmış ve en azından bana zevk veren demolar bunlar.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git