the scene > 7dx
7dx 2010: Parti Sonrası
madhead:
öz desert dream!!! the best sofrabezi zoomer i've ever seen!!!
endo:
ya bu arada freestyle'daki grafikler de baya iyiydi, özellikle Siyam isimli çizimi çok beğendim. Caner'i tekrar tebrik ederim.
Ragnor:
Ben ençok Dragon'u beğenmiştim ama kimse sevmedi galiba onu :)
paradox:
Partide emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim..Sonuçlar sayfasıda çok süper olmuş bu arada:)..
Demo incelemerimden başlayayım..
Patterns Of Isolation / Aesrude :
Bu demoyu izleyemedim bi türlü..Kullandığım sistem XP , fakat laptop da Windows 7 kurulu oda Almanca , ondada virüs uyarısı verdi..
Rising / Return
Öncelikle Return grubunun yeni üyeleri hayırlı olsun..
Bu demo'da büyük ilerleme kaydetmişsiniz..Ayrıca çok Düzenli ve temiz bir iş çıkarmışsınız..En beğendiğim bölümleri ilk giriş , noktalar kümesiyle yaptığınız şekiller , Plazma efektindeki scale ve info kısmı..
Müzik'de 10 numara olmuş zaten..
Partide olsaymışım ; ekip çalışması , düzen - plan ,müzik gibi konularında etkisiyle 10 üzerinden 10 verirdim..
N.K.E.O.K.K / Resident
Öncelikle Script dili yok deniyo ve blitz gibi bi oyun kütüphanesiyle yazılmış bi ürün olması nedeniyle partide olsaydım bu konuda ikna olana kadar tartışırdım..
Sonuçta emek harcanmış ve güzel algoritmaları olmasından dolayı , müziği beğenmediğimide ekleyerekten 6 puan verirdim.
En beğendiğim bölümleri küplerin olduğu ve mağardaki kamera algoritmaları oldu..
Not:. Bende aktif bi scenerim ve iyi kötü birşeylerde yapıyorum. fakat greets kısmında nikim geçmiyor..Dikkate alırsanız sevinirim..
Oyunlarıda iceledim , onlarıda raporunu göndericem sonra...
spritus:
selam paradox. demonun kalitesi bakımından eleştirilerinde haklısın ama bu demonun yarışma kurallarına uymadığı düşüncene katılmıyorum. blitzbasic her ne kadar lame bir programlama dili gibi görünse de takdir edersin ki bir compiler'a sahip ve exe üretebiliyor (bkz:blitzcc). hatta bildiğim kadarıyla basic kodunu önce asm'ye çevirip oradan native exe üretiyor. bu yüzden blitzbasic'e kesinlikle script dili diyemezsin. diğer taraftan demo içinde kullanılabilecek kütüphaneler için bir sınırlama yok (bu konuda organizatörlerden de bir açıklama gelirse sevinirim).
demonun kalitesini konuşacak olursak o konuda eleştirilere açığım. demoscene'de tabi ki sadece görsel ve işitsel kriterleri göz önüne alarak bir ürünün değerini belirlememek lazım. teknik kriterler ve harcanan efor da hesaba katılmalı. bu konuda hemfikiriz ama beğeni ve puanlama konusunu partide oylama yapan insanlara bırakmalıyız. pouet'te de görebileceğin üzere partide 1. olamamış bir ürün daha sonra orda çok beğenilebiliyor ve daha iyi derece almış ürünlerin önüne geçebiliyor. bu konuda partide oy kullanacak insanları bilinçlendirmek dışında birşey yapamazsın. bunun için de partiye gelip bir seminer düzenleyebilirsin mesela ya da kulis yapabilirsin :)
son olarak greetings bölümünde nickname'inin neden geçmediğine değinelim. çünkü orda nickname'ler değil grup isimleri geçiyor :) yoksa sana bir gıcığımız var da ondan yazmadık değil ;) en son demodojo grubundaydın ama o grubun dağıldığı duyuruldu. bu yüzden demodojo'ya greet geçmedik. ürünlerini bir grup adına release edersen daha makbule geçer sanırım. gruplar demoscene'in yapıtaşlarından biri, önemsememiz lazım.
--- Alıntı yapılan: paradox;26631 --- N.K.E.O.K.K / Resident
Öncelikle Script dili yok deniyo ve blitz gibi bi oyun kütüphanesiyle yazılmış bi ürün olması nedeniyle partide olsaydım bu konuda ikna olana kadar tartışırdım..
Sonuçta emek harcanmış ve güzel algoritmaları olmasından dolayı , müziği beğenmediğimide ekleyerekten 6 puan verirdim.
En beğendiğim bölümleri küplerin olduğu ve mağardaki kamera algoritmaları oldu..
Not:. Bende aktif bi scenerim ve iyi kötü birşeylerde yapıyorum. fakat greets kısmında nikim geçmiyor..Dikkate alırsanız sevinirim..
--- Alıntı sonu ---
Navigasyon
[0] Mesajlar
[#] Sonraki Sayfa
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git