the scene > demoscene

Batman Forever by Batman Group

<< < (2/6) > >>

ssg:
cpc scene'ine yabanci olanlar icin soyle diyeyim: bu demo amstrad'da cikabilmis en iyi demodan yuzbin kat daha iyi. butun efektler overscan screen'de yapilmis. 3d rutinlerinin neredeyse tamami 50fps ve full screen overscan. cpcwiki'de bi yigin coder efektlerin nasil yapildigini anlamaya calisiyor.

ben acikcasi sadece video'sunu gorseydim "fake" diyecek kadar inanilmaz buluyorum bu demoyu. cpc kodlamadan anlayanlar biraz daha ilimli yaklasmislar "hmm texture twister etkileyici" demekle yetiniyorlar :)

rhino, batman vuelve'de amiga coder'iyken 15 yil sonra scene'e amstrad demosu yapmak icin donmeye karar vermis. boyle bir scene comeback gorulmedi.

nightlord:
ben batman logosunun realtime olmadigini dusunuyorum. sadece tek eksende donuyor. tek eksende donen bir vektor hicbir zaman realtime degildir :D
 
Dolayisiyla sadece rendering goz onune alinirsa c64'te 50 fpsde sanirim bu demodaki kucuk versiyonun 1.5-2 kati buyuklugunde yapilabilir.

skate:
Gerçek Amstrad CPC'den capture edilmiş versiyon.
 
[youtube]sRiz4thEwuc[/youtube]

ssg:
@nightlord: bence de realtime degil ama overscan cozunurlugun 384x280 oldugunu dusunursen 16k vram kullanarak baya buyuk bir alanda double/triple buffering'le vector fill yapiyor yapiyor o muthis.

skate:
@ssg: peki amstrad'da hızlı memfill/memcopy için donanım desteği var mı? asıl merak ettiğim acaba bufferları temizlemekle uğraşıyor mu yoksa bir tür delta algoritması mı kullanmış, ne dersin?

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git