the scene > demoscene

Rottoprojo64 by Plush

(1/2) > >>

skate:
Bunu hatırlayan var mı?
 
http://www.pouet.net/prod.php?which=49904
 
Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim? :) Linkler aşağıda.
 
CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083
 
Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981

spritus:
en aktif scener'dan en güzel bir produkt. eline sağlık sk8 :)

nightlord:
abi daha isteyim bakamadim ama csdb yorumlari ve screenshota bakilirsa super gozukuyor eline saglik :)

ssg:
herkesten once varligini ben ogrendim deyip hava atayim. hatta yurtdisindakilere, asmalimescitte acik havada bira patates esliginde ogrendim diye hava atayim.

sirrini da bir tek ben biliyorum ve bu sir benimle mezara gidecek. (abart)

skate:
Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip
 
Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.
 
Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

Tam sürüme git