7DX Demo Party
Demoglobin
commodore.gen.tr
Scene.org
Pouet
CSDB
Ziyaretçi
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ana Sayfa
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt Ol
tr-demoscene
the scene
demoscene
Rottoprojo64 by Plush
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: Rottoprojo64 by Plush (Okunma sayısı 22773 defa)
Rottoprojo64 by Plush
«
:
16.05.2011 00:09:44 »
skate
İleti: 5.245
A Sinner Scener
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
Bunu hatırlayan var mı?
http://www.pouet.net/prod.php?which=49904
Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim?
Linkler aşağıda.
CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083
Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981
«
Son Düzenleme: 16.05.2011 00:15:17 Gönderen: skate
»
Kayıtlı
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #1 :
16.05.2011 08:50:51 »
spritus
İleti: 933
Çevrimdışı
Hero Member
en aktif scener'dan en güzel bir produkt. eline sağlık sk8
Kayıtlı
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #2 :
17.05.2011 01:59:19 »
nightlord
İleti: 1.085
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
abi daha isteyim bakamadim ama csdb yorumlari ve screenshota bakilirsa super gozukuyor eline saglik
Kayıtlı
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #3 :
17.05.2011 12:16:31 »
ssg
İleti: 331
Çevrimdışı
Sr. Member
herkesten once varligini ben ogrendim deyip hava atayim. hatta yurtdisindakilere, asmalimescitte acik havada bira patates esliginde ogrendim diye hava atayim.
sirrini da bir tek ben biliyorum ve bu sir benimle mezara gidecek. (abart)
Kayıtlı
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #4 :
17.05.2011 17:38:16 »
skate
İleti: 5.245
A Sinner Scener
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip
Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.
Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.
Kayıtlı
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #5 :
24.05.2011 13:27:14 »
endo
İleti: 687
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
eline saglik kardesim super olmus.
Kayıtlı
- endo of glance -
Rottoprojo64 by Plush
«
Yanıtla #6 :
07.06.2011 03:29:19 »
skate
İleti: 5.245
A Sinner Scener
Çevrimdışı
Administrator
Hero Member
JAC hayvanı (müstakbel Atari demo coop elemanım) benim 384 byte olarak yaptığım ve 300 byte'ın altına inmeyeceğine inandığım Atari portunu 254 byte'a indirmişti, Outline'da yayınlanmış.
http://www.pouet.net/prod.php?which=57080
edit: şimdi baktımda platform sayısı 3'e çıktı.
http://www.pouet.net/search.php?what=Rottoprojo&type=prod&x=22&y=4
yok mu spectrum, amstrad, amiga (bu aralar çok revaşta), atari st v.b. portunu yapacak?
«
Son Düzenleme: 07.06.2011 03:32:32 Gönderen: skate
»
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
« önceki
sonraki »
tr-demoscene
the scene
demoscene
Rottoprojo64 by Plush