Selam..
Directx'in RenderToSurface nanesiyle ilgili bir sorunum var..
sık kullandığım bi yapı ve belkide diğer ürünelrdede problem olmuş olabilir..
Bende normal bi şekilde gözükmesine rağmen test için gösterdiğim kişilerde aynı sorun oluştu..Sorun fonksiyon işlemini yapmıyor..yani texture basmıyor..Bende ise herşey tıkırında..
D3DXCreateTexture( Device,
640,480,
1,
D3DUSAGE_RENDERTARGET,
D3DFMT_A8R8G8B8, D3DPOOL_DEFAULT,
&Texture1);
D3DSURFACE_DESC desc;
Texture1->GetSurfaceLevel( 0, &TextureSurface );
TextureSurface->GetDesc( &desc );
D3DXCreateRenderToSurface( Device,
desc.Width,
desc.Height,
desc.Format,
TRUE,
D3DFMT_D16,
&RenderToSurface );
sorun D3D format yapılarında olabilirmi acaba?..Gerçi diğer kodlardada sıkıntı olabilir ama bende olupta neden başkasında olmuyor ilginç:)..