Gönderen Konu: Mobil oyunum "Forbiden Forest" Google Play'de yayınlanmaya başladı.  (Okunma sayısı 22924 defa)

Hızlı düğmeleri aç

aeymur

İleti: 33

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Selam arkadaşlar,
Mobil oyunum "Forbiden Forest" Google Play'de yayınlanmaya başladı:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eymur.forbidenforest

Bir sorun çıkmazsa önümüzdeki hafta iOS versiyonu da AppStore'da yayınlanmaya başlar diye umuyorum.

* Forbiden Forest, fizik temelli bir puzzle oyunudur.
* Amaç elinizdeki kısıtlı sayıdaki ateş topu ile küçük yeşil yaratıkların tümünü vurmaktır.
* Gerçekçi fizik motoru sayesinde her levelin birden fazla çözüm yolu olabilir. Dolayısıyla her level defalarca oynanabilir.
* Doksanbeş level içerir.

http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282573345/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282720433/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282582345/
http://www.flickr.com/photos/110906006@N06/11282657146/

Hızlı düğmeleri aç

coze

İleti: 238

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
çok başarılı bir çalışma olmuş, tebrikler  8)
merak ettim acaba bir framework kullandın mı ?
müzik/grafikler tamamen sana mı ait ? (her ikiside çok başarılı)
isim olarak c64'ün efsanelerinden Forbidden Forest'i anımsattı  ;)
(bu arada isim forbidden (çift d) yapmayı düşünebilirsin  ;) )

Hızlı düğmeleri aç

aeymur

İleti: 33

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Sağol coze.
Monogame kullandım. Xamarin sayesinde iOS ve Android için derleyebildim. Belki WP8 versiyonunu da çıkaracağım.
Grafikleri freelancer.com'dan bir grafikere yaptırdım.
Müzik,  Fluffing A Duck / Kevin MacLeod. About kısmından web sitesini de öğrenebilirsin.
Oyunun ismini dikkat ettiğim halde yanlış yazmışım  :-[ , ben de bıraktım öyle  >:(

Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Ben zaten 95 bölümü de bitirip Play Store'da yorumumu yazıp, oyumu verdim. Çok başarılı bir iş çıkarmış Ahmet. Tekrar tebrik ediyorum buradan da.

Hızlı düğmeleri aç

gibraltar

İleti: 122

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
İlk 6 level için konuşmak gerekirse PC'de oynamak pek sarmadı. Ancak sıkıcı bir yolculukta açıp telefondan, tabletten oynamak eğlenceli olacaktır muhtemelen...
Grafik, ses mevzusunu dışarıdan halledip böyle bol levelli bir oyunu monogame'de tek başına kotarmış olman takdir edilesi.

(edit: düzeltme vs.)
« Son Düzenleme: 15.01.2014 17:25:13 Gönderen: ray »
Bilgehan Korkmaz

Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
ray, hangi oyun olursa olsun ilk levellar genellikle tutorial level seviyesindedir, sen de bilirsin. 95 levellık oyunun ilk 6 levelını oynadığında sarmamasını ben basit gelmiş olabileceğine yoruyorum. ilerleyen bölümlerde hem keyifli hem ilk denemede geçemeyeceğin birçok bölüm var. ben tüm levelları oynamış biri olarak yalnızca ilk levellarla değerlendirmemen gerektiğini düşünüyorum. biraz daha ilerle, daha keyifli gelecektir bence.

Hızlı düğmeleri aç

aeymur

İleti: 33

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Nihayet "Forbiden Forest" Apple App Store'da da yayınlanmaya başladı. Dört kere reddedildikten sonra.

https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=796365662&mt=8

Hızlı düğmeleri aç

Alcofribas

İleti: 130

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.amstradcpc.com/blog
Vapurda Ipad'de 10 dakika oynadım ve 10.bölüme geldim. Keyifli bir oyun olmuş. Tam yolda vakit geçirmelik bir eğlencelik. Yarın bir de oğlumla test ederim. Tebrikler!

Nihayet "Forbiden Forest" Apple App Store'da da yayınlanmaya başladı. Dört kere reddedildikten sonra.
Paylaşmanda mahsur yoksa gerekçe(ler) ne?

Hızlı düğmeleri aç

aeymur

İleti: 33

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
İlk seferler ios 7 yüklü iPad'de başlar başlamaz çöküyor diye reddedildi. Sonra ipad'in yanına bir de iphone5s eklendi. Benim denemelerimde bir çökme söz konusu olmuyordu. Derleme parametreleriyle oynayıp tekrar gönderiyordum. Nihayet ayarlarda doğru kombinasyonu buldum. Şimdi baktım ilk 06.Aralık'ta göndermişim. Yani oyun 1.5 ay önce bittiği halde yeni yayınlatabilmişim. Her gönderimden sonra sonuç almak 4-5 gün sürüyordu. Araya birde itunes'un 1 haftalık bakımı girdi.

Multiplatform geliştirme ortamlarının faydası büyük (ben Xamarin + Monogame kullandım) ama native geliştirme ortamından uzaklaşmak ilave bir karmaşıklığı ve döküman kıtlığını da beraberinde getiriyor malesef.

Hızlı düğmeleri aç

wizofwor

İleti: 83

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
Öncelikle tebrikler, daha önce oynama fırsatım olmamıştı. Alcofribas'ın ısrarı üzerini indirdim, ara ara oynuyorum. Diğer arkadaşlar kadar yetenekli değilim ki 19. bölüme kadar gelebildim. Eğer bu sadece oyun yazmak için yapılmış amatör bir çalışma olsaydı 10 üzerinden 9 verirdim. Ancak işin ticari boyutu da olduğu için biraz eleştiride bulacağım. Programlama açısından eyvallah. Her şey olması gerektiği gibi olmuş görünüyor. Ancak artistik açıdan biraz zayıf kalmış. Burada artistik açı kavramını içinde oyun tasarımı da dahil ederek kullanıyorum. Bir oyunu oynatmak için oyuncuya bir sebep vermek gerekiyor. Senin durumunda bu sebep oynayış tarzı değil. Tarz olarak Forbiden Forest'e benzer oyun çok var. Worms'tan tut artillery duel'e kadar gider. Oynayış tarzından başka grafikleri veya bulmacaları öne çıkarabilirsin. Sempatik grafikler (cut the rope tarzı) oyuncuyu oyuna bağlıyor. Bir de bulmacaları daha ilginç hale getirebilirsin. Çeşitli temalar, ve bulmacaların içinde göndermeler vs. olabilir. Atıyorum bir bölümde örümcek adam köstümlü bir örümcek koy mesela. Veya odunlarla bir şeyler yaz vs. Bir amaç ekleyebilirsin. 10 bölümde bir bir haritanın parçasını bulmak gibi oyuncuyu şimdi ne olacak diye merak ettirebilirsin. Ve biraz daha hareket. Arka fondaki ağaçların yapraklarını hareket ettirmek gibi veya dalların arasından süzülen ışık hüzmeleri gibi.

Hızlı düğmeleri aç

aeymur

İleti: 33

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Anlıyorum, fikirler için teşekkür ederim. Fırsat buldukça geliştirmeye devam ediyorum.

Hızlı düğmeleri aç

Infect

İleti: 23

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
İpad'de oynadım fakat bölümler açılınca kontroller olmuyor..ekranı biraz küçültüp büyütünce kendine geliyor..onun dışında başka bir sorun görmedim..eğlenceli bir oyun olmuş eline sağlık.:)