the scene > demoscene

Yeni Civitas Demosu--mist

(1/3) > >>

nightlord:
herkese selam
 
bu hafta sonu forever partisinde yarisan ve 2. olan
yeni demomu http://nightlord.dr2.net/mist_d64.zip
adresinden alabilirsiniz.
 
demo ile ilgili + / - feedbacklerinizi heyecanla bekler
bol release'li gunler dilerim.
 
bi sonraki release'imle 7d4'te gorusmek uzere...
 
nightlord/civitas/aesrude

spaztica:
harbi çok güzel olmuş; ellerine sağlık... müziği de sevdim, kodu da, demonun tematik yapısını da. klasik scrolltext/sprite demolarının dışında böyle tematik yaklaşımlar benim daha hoşuma gidiyor. müziğin 'mistik' tadı da hakikaten iyi; keyifle dinledim. ses oyunları (iniş çıkışlarda kullanılan oyunlar falan) belki biraz 'yavan' olabilir, ama melodisi gerçekten güzel. grafiklerde ufak tefek (gözler mesela) bozukluklar var; ama göze de çok batmıyor.

gerçekten elinize sağlık. ikincilik alması da ayrıca hoşuma gitti. tebrikler!

nerde bizim 64cülerimiz? biraz da onlar eleştirsin. 64 kodunun neye kadir olduğunu tam kestiremiyorum; lakin light-shaded & filled vektör sanırsam ki aletin sınırlarında... :) haa, orda x/y değerlerini artırıp azaltmak yerine belki daha hoş bir data tablosu kullansaydın (aklıma elastik bounce geliyor) daha hoş durabilirdi ve belki 1-2 farklı obje daha...

elastik rutinleri yoksa flash/javascript için olanı aşağıda; Robert Penner'ın library'sinden ödünç alınmıştır.
ukalalık olarak algılamaman umuduyla koyuyorum buraya.


--- Kod: --- /////////// ELASTIC EASING: exponentially decaying sine wave //////////////

// t: current time, b: beginning value, c: change in value, d: duration, a: amplitude (optional), p: period (optional)
// t and d can be in frames or seconds/milliseconds

Math.easeInElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d)==1) return b+c; if (!p) p=d*.3;
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
return -(a*Math.pow(2,10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )) + b;
};

Math.easeOutElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d)==1) return b+c; if (!p) p=d*.3;
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
return a*Math.pow(2,-10*t) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p ) + c + b;
};

Math.easeInOutElastic = function (t, b, c, d, a, p) {
if (t==0) return b; if ((t/=d/2)==2) return b+c; if (!p) p=d*(.3*1.5);
if (a < Math.abs(c)) { a=c; var s=p/4; }
else var s = p/(2*Math.PI) * Math.asin (c/a);
if (t < 1) return -.5*(a*Math.pow(2,10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )) + b;
return a*Math.pow(2,-10*(t-=1)) * Math.sin( (t*d-s)*(2*Math.PI)/p )*.5 + c + b;
};

--- Kod sonu ---

skate:
Bu mesajı ilk bronxwhq.org'un duvarına atmıştım. Şimdi de buraya atıyorum aynısını...

------------------------------------------------
Nightlord, abi sen naapmışsın öyle yaw :) Süper olmuş demo. Senin 3d engine'ını zaten çok tutmuştum ancak bir de dynamic lightsource'u görünce dumur oldum. Yaw ben de biliyom dynamic lightsource'lu vector yapmayı da 1 mhz'de yapamıom bilionmu :) matris hesaplama rutinlerini falan merak etmeye başladım şimdiden. 7D4'de seni bayaa ablukaya alacaz bu gidişle ehehe

Demoya genel olarak baktığımızda ise konsept çok güzel oturmuş. Oldukça "dark" bir demo. Ara grafikler, textler ve efektlerin uyumu süper.

Landscape'e gelince, görünüş bence yetersiz. Arkaplandaki code'a yazık oluyor. Bence sen o landscape'i şu yeni yüksek çözünürlüklü grafik modlarından birinde dene (2x2x16 ya da camelot'un son demosundaki yeni mod gibi). Zaten sen de aynı şeyi notda yazmışsın.

? vektör de çok hoş. Benim senelerdir yapmayı planladığım bir bob vector partı vardı. Hemen hemen aynı fikir üstüne kuruluydu. Boblar kendi şekillerini oluşturacaklardı 3d olarak. Benden önce yaptın ne diim :)

X2004'e de gidiyormuşsun yanılmıyorsam. Fırsat bulursam ben de gitmek istiyorum. Dur bakalım belki orada da karşılaşırız.

Tebrikler :)
------------------------------------------------

endo:
demoyu izledim, gerçekten çok güzel ve kaliteli olmuş, ellerinize sağlık.
efektler çok kaliteli tasarım da gayet güzel. daha ayrıntılı bir review 64times-2'de yapılır belki  :rolleyes:

saygılar,

Hydrogen:
Mmmz. Bir Turk coderinin boyle bir demo codelamasi  bir suredir sonuklesmaye baslamis demo yapma istegimde bir kipirdanma yaratti. Ne yazik coder degilim:)
Oncelikle butun demonun belli bir dizayn icerisinde sunulmasi cok hos olmus. Partlarin rastgele ardarda dizilmeyisi ve temponun iyi ayarlanmis olmasi baska bir guzel olay. Landscape'de cok guzel olmus bence. Landscape'in uzerindeki yazilarin fadein-out yapmalari da, demo icin ugrasildigini gosteriyor. Bazi programcilar, yazilari lambur lumbur ekrana getiriyorlar uyuz oluyorum.
? partinin fikri oldukca hos olmus. Isik kaynakli vektor ise harika olmus. Benim Turkiye'den gordugum ilk isikkaynakli Filled vektor'de Water'da codelanmisti zaten. Ancak bu gercekten cok daha iyi gozukuyor. Tek gozume batan nokta, isik kaynaginin uzaklastikca kuculmesi gibi hos bir animasyonla, vektorun etrafinda dondugunun daha iyi belirtilmesi olabilirdi. Ancak bu halide cok cool.
Demo'nun muzikleri de oldıukca atmosferik. Ben oldum olasi karanlik melodileri severim. Bazi sesler biraz sinir bozucu derecede yukseliyor, harmonik melodili kisim belki biraz daha yumusak olabilirdi, ancak bu hali de guzel.
Neyse, Nightlord'u tebrik ediyorum. Daha iyilerini yapacagina da eminim. Darisi herkesin basina.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

Tam sürüme git