İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - oxzy

Sayfa: [1] 2 3 4
1
web linkleri / Game Developer Magazine
« : 06.07.2007 10:14:13 »
@ nightlord : Tamam abi hafta sonu yazıyom hemen :)

2
pc / DOT3 bump ve isiklandirma
« : 06.07.2007 10:12:17 »
Öncelikle kolay gelsin.

Normal map kullanarak bump map yapmak ilk başta biraz garip gelebiliyor. Tangent space işleri biraz karıştırıyor. Bu nereen çıktı diyosun. Bende anlamakta zorluk çekmiştim ama Paul's Projects te bulduğum tutorial çok işime yaradı. Yanlız bu tutorialı sadece tangent spacesi anlamak için kullan. Kartın  GLSL destekliyosa kesinlikle Texture combiners falan kullanma. Akşam evden cubemapın neden kullanıldığınıda açıklıcam. Ayrıca örnek RenderMonkey projeside yollarım.

3
pc / GLSL lighting
« : 06.07.2007 09:47:41 »
Kullandığın shader editörde mutlaka per-pixel ve per-vertex lighting örnekleri vardır. Mesela ben RenderMonkey kullanıyorum. Examples\GL2\Illumination.rfx dosyasında basit bikaç örnek var. Akşam eve gidince bende bildiğim ışık formüllerini bi örneğe yazıp yollarım.

4
geyik / mutlu yillar oxzy..
« : 05.07.2007 14:10:20 »
Teşşekkür ediyorum herkese. ıyi dilekleriniz sizin içinde geçerli olsun.

@Bakkada : Len bitti dedik ya framewok ne konuşuyon hala :)

5
web linkleri / Game Developer Magazine
« : 05.07.2007 12:10:37 »
Bak şimdi...  Hydrogen de yanıma geldi hatta şuan konuşuyo hala :-)
 Bi yanlış annama olmasın, ben commodore a bişey demiyorum, ne haddime. Sadece ben bilmiyorum diyorum. Hatta keşke bilseydim ama kısmet olmadı. şimdide diğer yapmak istediklerimden dolayı öğrenemiyorumda.

"şu konularda niye thread açmıyonuz kardeşi" kesinlikle demiyorum :-) Başta kendime diyorum aslında. Çünkü millet "Vic kursu", "aynı anda X sprite basma" konularına sayfalarca reply verince özeniyorum ve yüzümde şöyle :( bi ifade ile bakınıp geçiyorum. Neden bende yazmıyorum diyorum. Yukarıdakide bu düşüncemin yazılı hali.

Forum üyelerine verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür diler ve konuya dönerim. Evet game developer magazine güzeldir, tavsiye ederim :-P

6
web linkleri / Game Developer Magazine
« : 04.07.2007 11:52:35 »
ghost : Bence süper bi haber, saol. Bi ara vakit bulunca kesin,üye olucam. Bi konu üzerine makele arayacaksa ilk başta bakılması gereken yerlerden biridir gdmag.

skate : Bence forumda gpu programlama, shaderlar, render teknikleri(atıyorum realtime csg rendering) gibi threadler açalım. Hem bilgi paylaşmış oluruz, hemde  commodere programladan anlamayan arkadaşlarda bu tartışmalara katılabilir :p.

( plasma4 için yazmak istediğim shader yazısını bi türlü bitiremedim,  beklediğimden çok uzun çıktığı için, epey bi gecikmeylede olsa gelicek ama bu sefer bi tarih vermiyorum. Unutmuş değilim, herkesden özür diliyorum :( )

7
çeşitli / ıstanbul - Kıyamet Vakti
« : 29.06.2007 11:12:13 »
şaka yapıyorum tabiki, unutulmuş olabilir. Öyle kolay alınmam.
Oyunu beğendiğine çok sevindim. ıstersen spoiler verebilirim çıkacak bölümlerle ilgili :p.
Bide şu görüştüğün arkadaşın adını alabilirmiyim pm'den :D.

8
çeşitli / ıstanbul - Kıyamet Vakti
« : 29.06.2007 09:41:59 »
Alıntı yapılan: skate;15521
... Bu kadar güzel ve eğlenceli bir oyunu bizlere kazandırdıkları için scener dostlarım Hydrogen, Nightlord, Arcane, Sensei ve ...

Soracağım şudur. Beni scener mı saymıyosun, yoksa dost mu? Yoksa sadece aklına mı gelmedi.:)

9
Enteresan. Old schooldan demolardan anlamadığın halde hoşuma gitti. Güzelmiş :).

10
geyik / ttnet'den yaz kampanyasi
« : 05.06.2007 09:12:10 »
Alıntı yapılan: skate;15365
Lütfen 256k sınırsız ADSL+statik IP'ye ayda 57 YTL veren tek salağın ben olmadığımı söyleyin...

Öyle düşünme bence :rolleyes:

11
ılk başlarda bende çok takıyodum kafama. Özellikle

int* a,b;

şeklinde yazınca a'yı int pointer, b'yi int olarak tanıtıyo diye. Sonradan farkettimki bende düzen ve hizalama takıntısı olduğu için zaten yan yana tanıtmıyorum değişkenleri:).

Benim için stil budur.

//  Data type  - Var name
sVertex*        Vertices;
sTriangle* Triangles;
int                NumVertices;
int                NumTriangles;

Mesela burada tab koyamadığım için hizalı değil, gıcık oldum :confused:

12
geyik / Hek sevenler buraya
« : 30.05.2007 14:30:37 »
@Bakkada: Bi arkadaşım derki "Hayata iyi yanından bak, eninde sonunda öleceksin" :). Nasıl, yeterince pozitif mi?

@Gnostic: Klasik havya çok hoşuma gitti. Yakında alabilirim.

13
geyik / Hek sevenler buraya
« : 30.05.2007 09:46:37 »
Bana hack demeyin yaa:(.
Geçen gp2x e usb host takayım dedim, açtım aleti bi baktım lehim yapılacak yer benim havyanın ucunun yarısı kalınlığında. Biraz uğraştım olmadı. Sonra tam kaldırıyodum bi baktım yerde bi kondansatör :confused:. Neyse diyip kaldırdım hepsini bi ayakkabı kutusuna.
Dün akşamda yeni aldığım ucu takıyodum havyaya, alet paslandığı için ucu değil içi dönünce kabloları koptu.
Bilgisayarda yanıyo parça parça zaten. Anakart, ekran kartı, ram derken modemin adaptörüde gitti. :( Allah'ım niye tuttuğumu kurutuyorum.
Kapıdan bi kutup ayısı el sallıyo. Bi arkadaşla ilgileniyim geliyorum.....

14
Pardon sensei :)

15
Bizde Sobee olarak pazar günü 15:00 - 16:00 arasında fuarda oyun tasarım atölyesinde olacağız.

@Ragnor : Sen kimlerdensin :) ?

Not : Sobee'de çalışan scenerlar : Oxzy/Demodojo, Hydrogen/Glance, Arcane/Glance  ve Sensei/Realtime

Sayfa: [1] 2 3 4