1
demoscene / Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)
« : 12.03.2007 15:30:35 »
arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio. -superlamer (c) 2007