Gönderen Konu: Breakpoint 2007  (Okunma sayısı 5244 defa)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #15 : 09.04.2007 09:15:44 »
Hızlı düğmeleri aç

Bakkada

İleti: 1.073

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
Yardiriolar yardiriolar da okus gibi de sistem istiolar , yakinda tum demolari video formatinda izlicem :(

Breakpoint 2007

« Yanıtla #16 : 09.04.2007 12:05:11 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Bende de demo süper çalışmadı ancak shadowları kapatıp çözünürlüğü düşürünce 5-6 FPS izleyebildim. Hiç yoktan iyidir. Ben kafamda interpolasyon yaparak seyrettim, çok güzeldi :)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #17 : 09.04.2007 15:03:17 »
Hızlı düğmeleri aç

vigo


  • Ziyaretçi
hahhaha az önce dtv report 2 de, decipher'ın metapat'le yaptıı ropörtajı gördüm... "boozing" ha? annenlere şikayet edicem lan seni :)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #18 : 09.04.2007 22:49:10 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
debris/farbrausch gerçekten olağanüstü bir demo. ryg'nin dediğine göre 26 haftalarını almış. 10 yıldan fazla süredir demo yapan 9 kişinin 26 haftası :) respectten başka söz bulamıyorum.

Breakpoint 2007

« Yanıtla #19 : 09.04.2007 23:14:25 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Farbrauch'un demosundaki her sey prosedurel-code ile mi olusturulmus, yoksa birileri de oturup o kadar parcayi tek tek modellemis sonra ayirmis mi? 2ncisi bayagi zor olsa gerek. O takdirde her sey prosedurel ise, manali model gorunumlu seyleri yaparken nasil bir yol izlemisler acaba. Objeleri max gibi bir programla, olabildigince duzenli bir sekilde modelleyerek, ardindan bunun matematiksel modelini mi kurmuslar. ilgimi cekti bu konu. Gerci vardir belki bir takim manali trikler.
 
Enteresan bir demo oldugu kesin. Gorsel olarak pc demolarinin genelinin dustugu kitliga dusmemis. Her seyin parcalanabilmesi fikri hos ve seyri de oldukca ilginc. Amac da insanlari biraz da sasirtmaksa, bunu basarmislar.

Ancak sistem gereksinimi bence de cok fazla. Dunya nereye gidiyor:)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #20 : 09.04.2007 23:29:13 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
hydrogen: demo 200kb bile değil. müzik softsynth, dokular kendi yöntemleri ile sıkıştırılmış. modeller de bir nevi prosedürel diyebiliriz. yine kendi modelleme toollarını kullandıkları için köprülerin filan tamamını tekrar oluşturabilecek küçük parçalar halinde saklanmaları mümkün (modelleyene bu ayrıntıyı yansıtmadan). modellerin animasyonları prosedürel (eğilmeler bükülmeler) tabi ki.

farbrausch'un modelleme toolları hakkında çok fazla bilgim yok. fairlight'ın zbrush for 64k gibi bir toolu var. dosyada modelleyicinin kullandığı komutları saklıyor sadece.

Breakpoint 2007

« Yanıtla #21 : 10.04.2007 00:09:49 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Adamlarin toollarini gercekten merak ettim. 180 kb. gercekten dehset bir rakam oyle bir goruntu icin. Dokular bile o derece kaliteli.
Uzun bir sure sonra ilk kez bir pc demosundan gercekten etkilendim. Bakalim Spritus ne diyecek artik bu olaya heheh:)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #22 : 10.04.2007 02:18:36 »
Hızlı düğmeleri aç

Wisdom

İleti: 134

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
Hydrogen, bunun daha gelismis bir versiyonunu kullaniyorlar:

http://www.theprodukkt.com/werkkzeug1

Ayrica, daha ayrintili bilgi icin:

http://www.theproduct.de/

Breakpoint 2007

« Yanıtla #23 : 10.04.2007 11:11:01 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
Linkler icin sagol Wisdom. Bir bakalim nasil seylermis:)

Breakpoint 2007

« Yanıtla #24 : 10.04.2007 21:08:43 »
Hızlı düğmeleri aç

puNky

İleti: 224

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
farbrausch gittikçe şevkimi kırıyor, debris'i görünce ağzım açık kaldı

Breakpoint 2007

« Yanıtla #25 : 11.04.2007 10:10:17 »
Hızlı düğmeleri aç

oxzy

İleti: 47

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
    • http://www.3bprogramlama.com
Prosedürel kaplamalar oluşturmak için bir açık kaynak kodlu şöyle bi tool var. Toolun kendiside 96 Kb :) ılgilenenler bakabilir.

http://sourceforge.net/projects/fxgen/

Projenin yazarı Gamedev deki posttunda "The principle of FxGen is same as .werkkzeug by  farbrausch" demiş.

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=443059

Adamın adı  Johann Nadalutti. Farbrausch bi ilgisi var mı acaba?

Breakpoint 2007

« Yanıtla #26 : 15.04.2007 15:48:09 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
beni tanıyanlar fr'den pek hazzetmediğimi bilir. ama itiraf etmeliyim ki debris devrim niteliğinde bir demo olmuş. saygıyla eğilmekten başka bir yol göremiyorum :]
 
bu partinin bir diğer güzide ürünü ise neredeyse birebir convert edilen desert dream. gerçekten enfes bir yapıt olmuş. 2nd reality'den daha sağlam olduğunu da sanırım herkes kabul eder. ben zaten eskiden beri bir desert dream fanıyım. yeri gelmişken belirteyim, laxity/kefrens halen gözümde ütopik ve efsanevi bir kişiliktir.
 
gelelim bence partinin asıl sürprizine. eski amiga scene'in en baba gruplarından biri olan andromeda'nın bir pc demosuyla scene'e geri dönmüş olması heyecan verici. biliyorsunuz ki nexus7 (hala bazıları için gelmiş geçmiş en iyi demodur), D.O.S., sequential, mindriot gibi güzel demolarla ün yapmış bir gruptu andromeda. sevenseas isimli slideshowları ise benim için ayrı bir yere sahiptir.

Breakpoint 2007

« Yanıtla #27 : 15.04.2007 15:53:49 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
unutmadan bu andromeda grubu çoğunluğu eski tayfadan müteşekkil. şimdiki rebels gibi eski rebels'in ününün üzerine yatan met ve onun ayak takımı gibi değiller.
 
http://www.andromeda.no