Gönderen Konu: 1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı  (Okunma sayısı 6119 defa)

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« : 08.03.2010 11:02:13 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Orjinal:
http://www.pouet.net/prod.php?which=25783
 
Sid Coverı:
http://www.pouet.net/prod.php?which=54469
 
Tabii müzik harici pek bir olayı yok productın, hele ki o grafikler ne öyle :) Ama ben pouet'de thumb up verdim, sırf müzik nedeniyle. Bir daha da rüyasında görür bu eleman benden pozitif yorumlar bu kalitede devam ederse :D

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #1 : 08.03.2010 19:52:00 »
Hızlı düğmeleri aç

devreci

İleti: 75

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.devreci.com
mesela elevated de sadace tarrain ve bumpmap var ve all time top da  4. sırada bence müziği sayesinde  müzik çok etkiliyor bu demo bile hoş geliyor

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #2 : 08.03.2010 20:12:03 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
????? devreci, onun 4k olduğunu atlamışsın sanırım. daha iyisini yaparım diyorsan 4k'da go for it :)

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #3 : 09.03.2010 21:53:24 »
Hızlı düğmeleri aç

devreci

İleti: 75

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.devreci.com
haha abi 256b leri birleştirip yapacaktımya :D

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #4 : 10.03.2010 17:04:08 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
@devreci: bak 4k procedural graphic diye bir kategori var, biliyorsundur. sadece static resim render etmek üzerine. procedural textures & meshes, ray tracing, shadows v.s. v.s. 4k'da bu şekilde realistik süper bir görüntü elde etmek çok zorken RGBA defalarca hepimizin dibini düşürdü bu konuda. "yuh ulan bu kadar da olmaz" dedirtti. Breakpoint 2008'de de (ben de orda olma şerefine erişmiş ve bu ürünü ilk yayınlandığında sürpriz bir biçimde canlı seyretmiştim dev ekrandan) RGBA, TBC ile coop. yapıp böyle manyak akıl almaz bir ürün yayınladı. Niye?
 
1) 4k'da bu kadar kaliteli müzik pek alışılagelmiş değildir. Bu müziği tek başına 4k'ya sığdırmak bile kolay bir iş değildir.
2) Procedural texture generation hafife alınacak bir olay değildir. Bu kalitede texturelar elde etmek eşşek gibi zordur. Ayrıca bunu böyle bir size limitiyle yapmak mantık dışıdır.
3) Fractal mractal, nasıl olursa olsun böyle bir landscape oluşturmak çok kolay değildir. Bunu deneyen herkes tecrübe etmiştir.
4) Multitexturing + Texture blending. Sadece textureları generate etmekle kalmayıp alpha da kullanarak texturelar blend edilmiş, hatta daha da abartılarak karlı texturelardan yeşil çimenlere fade bile sağlanmış demonun sonlarına doğru.
5) Demoda müzikle synch ve ona bağlı dağ tepelerinden atılan rayler var. Bu da bir yan unsur.
6) Shadows. Gayet temiz hesaplatılmış ve texturelara gömülmüş gölgeler olaya iyice realizm katıyor.
7) Kamera. Kamera'nın pathleri çok güzel belirlenmiş. Yavaş, smooth hareketler, değişen kameralar, geniş haritada hızla ilerleyen kameralar çok kaliteli hazırlanmış.
8) Water rendering. Birçok full size demodan daha kaliteli bir water rendering var.
9) Sky. Alışılagelmiş bold sky görüntüleri yerine çok soft güzel bir sky kullanmışlar. Gördüğüm birçok landscape'de elle saatlerce uğraşılarak hazırlanmış skymaplerden daha kaliteli bir sonuç elde etmişler.
 
Sen iste 10-15 tane daha madde sıraliim. Bu güne kadar scene'de 3 farklı platformda 8-9 tane 256 byte ve altı product yayınlamış biri olarak, senin takoz'u da takdir eden biri olarak, yine de bununla birşeyleri mukayese etmek için erken diyorum. Hele ki "sadace tarrain ve bumpmap var ve all time top da 4. sırada" kadar basit bir yorumu hiç haketmiyor bu ürün.
 
Edit: Aklıma gelmişken, bilmeyenler vardır tahmin ediyorum. Bu ürünü yayınladıktan sonra ürünün coder'ı olan iq'ya pixar'dan iş teklifi geldi ve iq şu anda pixar çalışanıdır.
« Son Düzenleme: 10.03.2010 17:15:30 Gönderen: skate »

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #5 : 10.03.2010 19:17:11 »
Hızlı düğmeleri aç

devreci

İleti: 75

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.devreci.com
skate:

çok haklısın aylar oldu göreli hala büyük keyifle izliyorum.  

ama şöyle bişeyde var cesur olmak gerekiyor birazda küçük görmek yoksa
onbinlerce satır asm kodunu ,   nasıl düşünebilesin nasıl başlayabilesin  mümkün değilki , gökteki yıldız gibi bakarasak

4kb ->sıkıştırılmamış en az 16 kb dir yani yaklaşık 8000 satır kod

1995/Kewlers Soundtrack Sid Cover'ı

« Yanıtla #6 : 12.03.2010 21:51:49 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
olay hakkında konuşmak değil, kodu yazmak...