Gönderen Konu: Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)  (Okunma sayısı 12123 defa)

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #15 : 12.03.2007 15:30:35 »
Hızlı düğmeleri aç

superlamer

İleti: 1

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio.  -superlamer (c) 2007
« Son Düzenleme: 12.03.2007 15:39:12 Gönderen: superlamer »

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #16 : 12.03.2007 15:55:31 »
Hızlı düğmeleri aç

endo

İleti: 687

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.moldibi.com
Alıntı yapılan: superlamer;12959
...bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...


Yukaridaki seceneklerin hepsinde herkes C/C++ tavsiye etti zaten.
Eger 64'te kod yazacaksaniz Assembly tek seceneginizdir.

Bircok farkli kaynak arasinda kaybolmaktansa bir dokuman/site/kitabi hakkiyla okuyup incelemek daha faydali olacaktir. Altyapiniz olduktan sonra dilediginiz kadar cok dokumani inceleyebilirsiniz tabii.
- endo of glance -

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #17 : 12.03.2007 16:02:23 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
Alıntı
arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio. -superlamer (c) 2007

şaka mı bu?

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #18 : 12.03.2007 16:14:16 »
Hızlı düğmeleri aç

endo

İleti: 687

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.moldibi.com
Alıntı yapılan: anesthetic;12962
şaka mı bu?


oyle oldugunu umuyorum :) ya da gercekten "superlamer" :p
- endo of glance -

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #19 : 12.03.2007 16:23:04 »
Hızlı düğmeleri aç

vigo


  • Ziyaretçi
nickden zaten belli durum :)

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #20 : 12.03.2007 16:23:57 »
Hızlı düğmeleri aç

Bakkada

İleti: 1.073

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: superlamer;12959
arkadaslar bence dogrudan c++ ile baslayin ve ondan sasmayin...grafik icin de opengl ya da directx ogrenin...hangisini ogreneceginiz dini inanisiniza bagli olarak degisir...kolaydan gitmek isterseniz opengl, milleti takip etmek isterseniz directx derim...editor olarak da bedava derseniz eclipse (cdt plugini ile), yok para verecekseniz visual studio. bu konu basliginda size sayilan 130 tane alternatif uzerinde dusunerek vakit kaybetmenize gerek yok...gonul eglendirecekseniz kaybedin vaktinizi tabii ama bir yere varmak istiyorsaniz bu paragrafta yazilanlardan sasmayin...c++ diline hakim degilseniz kendinize c++ ilgili bir ogretici bir de referans kitabi alin...opengl ya da directx icin de bir kitap alin...nette tutorial vs ile vakit kaybetmeyin...duzenli bir sekilde calisin...bol bol kod okuyun ve yazin...yukardaki secenekleri sectiginize pisman oldugunuz gun baska seceneklere cabucak uyum saglamak icin yeteri kadar gelistirmis olacaksiniz kendinizi...son olarak da 256 byte, 4 kb ya da 64 kb intro icin simdiden kasmayin...onlar icin farkli diller (assembly ve c gibi) ve calisma cevreleri ogrenmeniz gerekeceginden sizi dagitmaktan baska birseye yaramaz bunlar... ozetle: c++, opengl veya directx, eclipse veya visual studio. -superlamer (c) 2007

 
Kimsin nesin destur nedir bilmez misin?

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #21 : 12.03.2007 16:27:32 »
Hızlı düğmeleri aç

puNky

İleti: 224

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
gökten vahiy indi galiba

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #22 : 12.03.2007 17:24:45 »
Hızlı düğmeleri aç

MGzzY

İleti: 54

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
hahahah!!! naptin be abi sen oyle..
« Son Düzenleme: 12.03.2007 17:28:02 Gönderen: MGzzY »

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #23 : 12.03.2007 17:30:07 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Superlamer IP'sini gizleme derdinde olmayacak kadar lame olduğu için direk kim olduğu belli oldu zaten :)

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #24 : 12.03.2007 17:53:22 »
Hızlı düğmeleri aç

Bakkada

İleti: 1.073

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skate;12972
Superlamer IP'sini gizleme derdinde olmayacak kadar lame olduğu için direk kim olduğu belli oldu zaten :)
Yoksa yoksa?

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #25 : 12.03.2007 18:03:03 »
Hızlı düğmeleri aç

MGzzY

İleti: 54

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
yapma be!...

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #26 : 12.03.2007 20:21:45 »
Hızlı düğmeleri aç

aydinunlu

İleti: 7

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skate;12954
@aydin: evet aslında çok güzel bir başlangıç noktası olur senin için. ayrıca yazdıklarını okudukça görüyorum ki ayakları çok yere basan birisin. eminim bizlerin de sınırsız desteğiyle yakın zamanda güzel efektler kodlamaya başlayacaksın. ihtiyacın oldukça foruma mesaj atman yeterli, elimizden geldiğince yardımcı oluruz hepimiz.

Skate hakkımdaki olumlu sözlerin için teşekkürler. Ayrıca bu kadar kısa zamanda bu kadar cok cevap gönderip bana yardımcı olan arkadaşlardan bir şey daha ögrendim oda DemoScene takım ruhu sanırım :)

şu anda okulu bitirmem için bitirme projesinle ugraşıyorum, bi yandanda staja gidip geliyorum. 2 hafta staj biter bitmez direk ufaktan ufaktan bu işlerle ugrasmak istiyorum. Başladıktan sonra yine takıldıgım yer olursa biligilerinize danısırım.
You Know My Name

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #27 : 12.03.2007 20:30:38 »
Hızlı düğmeleri aç

aydinunlu

İleti: 7

Çevrimdışı
  • *
  • Newbie
    • Profili Görüntüle
Hazır aklıma gelmişken ufak bi soru daha sorayım. şimdi bir demo işin kod kısmı dısında kabaca görüntü ve sesten olusuyor herhalde. 3 Boyutlu modeller için 3dsMax, Maya gibi programlarmı kullanılıyor yoksa bu detaylı modellerde openGL de veya DirectX de direk kodlarlamı olusturuluyor. Yine aynı ses efektleri için durum nedir ?
You Know My Name

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #28 : 12.03.2007 20:35:18 »
Hızlı düğmeleri aç

fredi

İleti: 99

Çevrimdışı
  • **
  • Jr. Member
    • Profili Görüntüle
Benim bildiğim kadarıyla eğer boyut önemliyse run-time generate ediliyor bazı modeller. Onun dışında bahsettiğin programlar ile modellendiğini tahmin ediyorum.

Nerden ve Nasıl Başlanmalı Classic Forum Sorusu ışte :)

« Yanıtla #29 : 12.03.2007 23:26:52 »
Hızlı düğmeleri aç

kasa-demo

İleti: 129

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
bir de
yasaiçi demo
yasadışı demo diye ayırabilirsin
neye göre yasadışı olduğu da ayrıca tartışılabilir