@Nightlord:
Üstad benim ilgi alanım 64k introlari. Bu algoritma belki 64k nin içine yüksek kalitede 2D art sokabilmek için kullanılabilir. Mesela TBL in perfect circle isimli demosunda manyak bir zoom sahnesi vadi. Bu tarz şeyleri 64k içinde yapabilmek için. Şöyle olabilir :
* Grafikçin cool bir resim çizer.. (24 bit ).
* Sonra sen onu greyscale resme çevirirsin. (8 bits)
* Yine grafikçin renklenecek yerleri işaretler. O pixelleri store edersin.
* greyscale resmide Wavelet codec yazip , sıkıştırırsın.
Runtime:
Intro'nun init kısmında: önceden encode edilmiş resim decode edilir..
Sonra bu colorization algoritmasi devreye girer ve resim renklendirilir.
Bilemiyorum sarf edilen efora değer bir sonuç ortaya çıkar mı.. mesela size için düşünelim : compress edilmiş grayscale resim + wavelet decode kodu + artist in mark ettiği pixeller + colorization kodu ... peeh bunlarin hepsiniin 20 - 25k ya sığıp sığmıcani kestiremiyom..
Yani bana bu algoritma realtime da lazim değil , precalc da işe yarayacak.. perfromans konusu mühim değil..
Bence bütün işin en mühim kısmı wavelet 'in performansi.. yani performans derken sıkıştırma oranlarından bahsediyom tabii...
Image compression ile ilgilenen var mi aranizda???
scg