Ben diğer coderla süper anlaştım. Elbette ki sorunlar yaşanıyor zaman zaman, bizde de oldu, kodun bir kısmını baştan yazdık v.s. ancak tüm bu sorunlar bize 1 saat ya kaybettirmiştir ya kaybettirmemiştir. Kazanç ise çok büyük. 2x değilse de 1.7x falan çalıştık. Asla tek başıma aynı sürede aynı işi çıkaramazdım. Ahmet kardeşime selamlar gönderiyorum buradan.
Ben yalnızca coder konusunda şanslı değildim, grafiker ve müzisyen de mükemmel çıktı. Gerçi olaya şaşırmamak lazım, sonuçta hepimiz 48 saate focuslu olarak oradaydık ancak bu kadar mı tekrarsız iş çıkaran adamlar olur.
Müzisyenimiz Alpan'a aynen şunu söyledik baştan. "Bir menü, bir gameplay esnasında çalacak müzik yap, menü biraz daha yumuşak olsun, gameplay müziği biraz daha hareketli olsun. Bir de şu şu şu ses efektlerini hazırla". Bunu dedikten kısa süre sonra hepsi bir bir elimize gelmeye başladı. ılk günün sonlarına doğru çoktan müzisyenin işi bitmişti de diğer gruplara yardım ediyordu. Yine yeni birşeylere ihtiyacımız olduğunda anında yardımcı oldu.
Grafikerimiz Mert ise en kilit isimdi grupta. Oyunun ilk senaryosu benden çıkmıştı ancak onu öyle bir hale getirdi ve öyle şeker görsellerle süsledi ki benim aklımdakinden çok daha tatlı bir iş çıktı sonuçta. Örneğin daha önce hiç height map gibi şeylerle uğraşmamıştı. Ben bir kere ne olduğunu açıkladıktan sonra hemen süper texture ve height mapler çıkardı. Oyundakini kaotik bir görüntü oluşturduğu için tercih ettik ve 3d etkisi epey bir az görünüyor. Ancak oyunun klasöründe yer alan başka mapler de var. Onları denerseniz (png'ye çevirip aynı isimle koymanız yeterli) ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Kısacası şans benim yanımdaydı. Ayrıca şu anda aramızda mailleşıyoruz. Yeni oyunlar da gelebilir GGJ'de tanışan bu ekipten.