turbo gelirse o havuzda resident'e pek yer kalmayacaktır.
ayrıca havuza öyle lafla sahiplenmek yok; yapın su içinde dalgalanan vektör efektinizi, havuz sizindir.
skate; bugünlerde invitation için birşeyler düşünmeye başlayacağım. ama bir invitation bence low-level bir dilde olsa, daha cazip olur gavurlara da.
gavur katılımını planlamamız ve gruplarla iletişime geçmemzi bu partide şart... aksi halde böyle kral gibi bir imkani tepmiş oluruz.
section'ları da belirleyelim derim; çok bölünme olmadan 5-6 temel section'da işi bitirelim. puanlama sisteminde 4k/64k/megasize gibi faktörleri dikakte alalım, ama section olayında yer almasınlar derim. ayrıca bir section'da boyut/etkileyicilik oranını ortaya çıkaran birşey olur, böylece çeşitli size'ların getirdiği sınırlamanın oluşturacağı bir skalada değerlendirme yapılarak size bazlı çalışmaları da önemsemiş oluruz.
aklıma gelen section'lar:
1- oldskool (c64/amiga)
2- saxor (pc/engine-based/basic etc)
3- platform-dependent (console/mobile/pda)
4- size matters (size/performance oranına göre)
5- web technologies (flash/director/javascript)
6- tunes (mod/sid/xm)
7- visual (pixpaint/3d/video)