Evet, D3DXLoadMeshFromX kullanıyorum. Aslında alternatifim olduğunu da bilmiyorumdum .x yükletmek için.
Hemen belirtiim, proje okulla ilişkili olduğu için çok da önemsemiyorum. OpenGL'de 3ds dosyalarını okuyabilen bir library kullanıyordum, DirectX'de ise hazır kendi formatı varken onu kullaniim dedim. Kod ile yaratılamayacak komplex modeller kullanabilmek için böyle birşeye ihtiyaç duyuyorum. Yoksa küp, koni, küre v.s. için .x kullanmıyorum elbette ki
Bir de vakit sıkıntım var. Ayda 1-2 kere başına oturacak vakit bulabiliyorum tezimin. Her seferinde en son nerde kalmıştık v.s. derken çok yavaş ilerliyorum projede. Ama yakında birşeyler bitirip sizlere de preview atarım.
Yardım için çok teşekkür ederim. Normallerle ilgili olup olmadığını araştırıcam o dosyayı bulur bulmaz.