skate: onun sebebini biz de cozemedik, cunku kodun gerisi gercekten hizli calisiyor ve bu konuda da atip tutmak istemiyorum neden yavas diye. fakat cidden sacma cunku ben objeyi de kameraya yaklastirdim partide ki rayler objeyi cabucak vuracagindan rendering oldukca hizlanacakti hesapta... fakat hicbisi degismedi. driverin sucu vs demek sacmalik tabii ki ancak mentor/tbc de denedi benden sonra ve hicbisi degismedi
.
scg: genel olarak demodaki normal mapping, perlin noise, butun ribbon partlari ve ve torusla spherein kaynasmasi olayi bana ait. bu sefer ben de memnunum bu proddan cunku cidden 50% 50% bir kod dagilimi oldu ferris'le her ne kadar birbirimizin ayagina biraz bassak da, olur o kadar
.
ve genel olarak herkese cok cok tesekkurler, umarim 1. oluruz, gerci bir daha bu kadar agir introya giriseceksem marcher logic'i ben kodlayacagim
(= daha hizli olacak).