Gönderen Konu: disk mag!  (Okunma sayısı 40121 defa)

disk mag!

« Yanıtla #15 : 03.11.2005 00:41:24 »
Hızlı düğmeleri aç

scg

İleti: 214

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
    • http://
Alıntı
bi de bence "demoscene ve game programming" değil de sadece demoscene mag olsa ...

diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??

Bi screenshot a bakıp yorumda bulunamıcam ... ama devamı gelir umarım.


scg

disk mag!

« Yanıtla #16 : 03.11.2005 04:08:48 »
Hızlı düğmeleri aç

vigo


  • Ziyaretçi
arkadaşlar, gazımız süper...
bende amiga kod'unu yazıcam ama saçma bi sorunum var,
ilk kez hayatımda kick rom 3.1 ve os3.9 ile çalışıyorum...

asm1 ve thrash'm 1'larım, eski sourcelarımı compile ediyor
ama run edince amiga direk crash...

net de bazı arkadaşlara sordum, elimdekilerin eski ( bayaa eski hehe ) olmasından olabilceeni söylediler...

yeni bi compiler çektim, daha bakamadım...

eğer onda da olmaz ise, sikerim dicem, sökücem romu, tekrar os3.0 a geri dönücem...

haberiniz ola :)

disk mag!

« Yanıtla #17 : 03.11.2005 23:18:20 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
Alıntı
Originally posted by scg@Nov 3 2005, 12:41 AM
Alıntı
bi de bence "demoscene ve game programming" değil de sadece demoscene mag olsa ...

diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??

Bi screenshot a bakıp yorumda bulunamıcam ... ama devamı gelir umarım.


scg
[post=2633]Quoted post[/post]
[/b]

SCG: İstersen sana bitmiş halini yollayalım derginin, o aşamadan sonra destek ver projeye :lol:

disk mag!

« Yanıtla #18 : 04.11.2005 12:02:37 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
beyler güzel yorumlariniz icin gercekten cok tesekkürler. tabii ki seve seve devamini getirecegim. su anda bayram ziyareti vesilesiyle akrabalari turluyorum o yuzden 2 gundur bisi yazamadim foruma bu arada oradaki game programming & demoscene yazisi deneme amacliydi bu kadar ciddiye alinacagini bilseydim o yazinin en bastan yazmazdim :)  bununla beraber ben game programming ile fazlasiyla ugrasan birisiyim ve scg'nin yaptigi "diskmag scene' e özgüdür.. game programming de nerden çıktı??" yorumuna diskmag scene'e ozguyse ve game programming scene altinda kabul gormusse (bknz. .kkrieger) bu durumda diskmag game programming'e de ozgu demektir. Su sayfa yapisini oturtup (yazinin iki yana yaslanmasi olayi falan kaldi bir de sayfalar arasi gecis hala karar veremedim hugi'nin son sayisinda gordugum gecis sistemi cok hosuma gitti buyuk ihtimal onun gibi olur) bu arada scg bir bakima hakli tek bir ss'e bakip da bisi soylenemez. ben de bu sebepten bu gun eve varabilirsem sayfa yapisi oturmus ve dummy text dolu (cok sevilen lorem ipsum dolor sit amet ... :) ) bir test versiyonu yollayacagim sizlere. simdilik bu kadar. kalin saglicakla
100% pure coder pr0n

disk mag!

« Yanıtla #19 : 04.11.2005 12:34:41 »
Hızlı düğmeleri aç

eirik

İleti: 312

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://localhost/
anLamadIgIm, ben ortada cali$tirilabilir dosya falan gormedim forumdaki dosyalar bolumunde de oraya ben mi bakmiyorum yoksa sadece adminler goruyor da normal kullanIcI haklarI ile mi goremiyorum yada ortada bi dosya mI yok ama herkes yorum yaptigina gore buna da ihtimal veremiyorum. hani anestetic ogl demi$, o resim capture onu anladIk ama o resimden ogl oldugu anla$ILiyor mu.. hicbiri degilse o halde nasIL yani ?

disk mag!

« Yanıtla #20 : 04.11.2005 12:48:34 »
Hızlı düğmeleri aç

anesthetic

İleti: 403

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info/
erikçim adam demiş ya önce gdi'da yazdım sonra opengl'e geçirdim diye. adam şarkı bile eklemiş arka plana :)

disk mag!

« Yanıtla #21 : 04.11.2005 13:33:15 »
Hızlı düğmeleri aç

vigo


  • Ziyaretçi
sadece bi screen shot var,
tüm gürültü bundan koptu ahahh ahah ah

alemiz bir tr scener ları olarak...

madprogrammer, heycanla bitmiş halini bekliyoruz ha...

haydi haydi haydi

disk mag!

« Yanıtla #22 : 04.11.2005 16:33:53 »
Hızlı düğmeleri aç

Wisdom

İleti: 134

Çevrimdışı
  • ***
  • Full Member
    • Profili Görüntüle
Sadece forumdaki bir fikri gorerek birinin oturup hemen code'lamaya baslamasi cok guzel ve kesinlikle dogru yonde bir adim. Bizde maalesef genelde cok konusulur, az is yapilir. Birilerinin bunun tersine dogru kayiyor oldugunu gormek guzel.

Diger taraftan, screenshot'a baktim, orada usability acisindan potansiyel bir problem var gibi. Ayni anda tek bir menu item gorunuyor sanirim. Diskmag'de cok sayida chapter olmasi durumunda bu sekilde bir menu okuyucuyu biktirabilir. Sadece screenshot'a bakarak bu yargiya vardim, o yuzden yanlis bir yorumsa kusura bakilmasin.

disk mag!

« Yanıtla #23 : 04.11.2005 16:45:45 »
Hızlı düğmeleri aç

Hydrogen

İleti: 932

Çevrimdışı
  • 7DX Organizer
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.glance.ws
@Mad Programmer: Scg'nin kastettiği diskmagin (Bizim burada kastettiğimiz manada diskmagin), "demo scene"e yönelik olduğu" idi. Zaten benim düşündüğüm, senin o yazıyı oraya şimdilik dizayn olması amacıyla yazmış olduğundu. O yüzden pek üzerinde durmadım.
Onun dışında oyun programlama ile ilgili bir bölüm  bir scene magazininde bulunabilir. Ancak magazinin ismine veya sloganına yansımamalı bu. Scene altında kabul gören olaylardan biri ön plana çıkarılırsa o rotayı değiştirir. Mesela programlama, grafikerlik ve müzisyenlik de scene'in temel taşları olduğu halde,
"hi from the very first issue of our coding, pixelling, composing and demoscene mag" 'de diyemezsin. Anlamsız bir belirtme olur bu. "Scene" zaten olaya hangi pencereden baktığımızı gayet iyi belirten yeterli bir tanımlama. Ancak düşünce magazindeki bölümlerin yarısının scene konulu diğer yarısının da game programing konulu olması yönündeyse, kanımca bu fikir buradaki hiç kimsenin hayalindeki magazini gerçeklemiyor.
Screenshot için ise söyleyebileceğim.
Minimalist dizayn hoş olabilir ancak şu anki dizayn biraz fazlaca arkaya çizilecek bitmap'e bağlı. Şu anki resmin kullanılması ise orjinallik açısından uygun olmayabilir.
Kısaca bence konu ile ilgili başı çeken scenerlar bir araya gelerek gazlı fakat realist düşüncelerini paylaşarak(gerektiğinde eleştirerek, geliştirilmesi gereken yerleri tespit edip onlar üzerine yönelerek) olayı daha ileri bir boyuta taşımalılar.
Code'u yayınladığın zaman daha fazla bir şeyler söylenebilir. Ancak şu anki görüntü üzerine bundan daha fazla bir yorum yapabilmek zor. Tabi ben bu magazin olayında başı çekenlerden biri değilim. Sadece kendi fikirlerimi belirttim.
Gösterdiğin çaba için de ayrı olarak tebriklerimi sunarım. İçindeki isteği üretime dökmek gerçekten zor ancak bir o kadar da güzel bir olay. Umarım diğer scener'ların desteği ile daha da güzel şeyler ortaya çıkar. Herkes keyifle okur.

Saygılar
Hydrogen

disk mag!

« Yanıtla #24 : 04.11.2005 18:24:48 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
kaçırdığım bir nokta mı var, yoksa türkçe bir diskmag çıkaralım denmemiş miydi daha önce?

disk mag!

« Yanıtla #25 : 04.11.2005 22:52:47 »
Hızlı düğmeleri aç

Decipher

İleti: 482

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://beskrajnost.com
eveet işte burda çalıştırılabilir bir versiyon. bu versiyon bana göre fazlasıyla yetersiz ama boş iş peşinde olmadığımızı... neyse uzatmaya ne lüzum var açılışta ve çıkışta uzun uzun iki metin okuyacaksınız zaten burada yazacaktım aynılarını.
100% pure coder pr0n

disk mag!

« Yanıtla #26 : 05.11.2005 17:21:58 »
Hızlı düğmeleri aç

spritus

İleti: 933

Çevrimdışı
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://resident.tr-demoscene.info
ohaa.. 2 gün ortamdan koptum neler olmuş burda böyle.
diskmag'in pc/code işi benimdi ama genç bir scener gelip elimden almış. döverim ulen ben adamı :)
madprogrammer, seni cesur davranışından dolayı tebrik ediyorum. okuduklarımdan edindiğim izlenime göre herkes seni kabullenmiş. tamam adamım, iş senin ;)

artık ben de gfx ve dizayn işlerinde yardımcı olurum, napalım.
hazırladığın taslağa baktım. fena gözükmüyor ama üzerinde çalışmak lazım.

bu arada scene'e hoşgeldin.

disk mag!

« Yanıtla #27 : 05.11.2005 18:54:40 »
Hızlı düğmeleri aç

spaztica

İleti: 1.493

Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
hoş olmasına hoş olmuş da... ben de menüde diğer title'ların yukarıya ve aşağı doğru (fadeoutla) gösterilmesi taraftarıyım. yine de çok kısa bir sürede fazla lafa girişmeden hemen birşeyler ortaya çıkarman takdire değer kesinlikle... devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim.

disk mag!

« Yanıtla #28 : 06.11.2005 02:32:50 »
Hızlı düğmeleri aç

skate

İleti: 5.245

A Sinner Scener
Çevrimdışı
  • Administrator
  • *****
  • Hero Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.akaydin.com/
MaDpRoGrAmMeR: Ben fazlasıyla beğendim. Zaten screenshottan ibaret olduğunu düşünmemiştim hiç :) Sen biraz daha ilerlet kodu, interface ile ilgili fikirlerimi o aşamada ortaya atacağım.

disk mag!

« Yanıtla #29 : 06.11.2005 06:35:43 »
Hızlı düğmeleri aç

tURbO

İleti: 481

Çevrimdışı
  • ****
  • Sr. Member
    • Profili Görüntüle
    • http://www.bronxwhq.org
yaaa ben sacma bi fikir atcam ortaya ama...
kizip FUCK YOU! diyebilirsiniz..

diskmag ile ugrasacaginiza..
online bi WEB magazine yapsaniz nasil olur?

boylelikle daha genis kitlelere ulasma imkani olmazmi?.

WEB sitesini de diskmag tadinda yapabilirsiniz?
yada hem diskmag hemde WEB olur?..

sadece fikir..  :P
   .oO bRoNX ^ zOmbie bOys! Oo.